محکومیت اهانت به رهبر انقلاب توسط نماینده ولی‌فقیه و استاندار لرستان
کد خبر: 4113701
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۳

محکومیت اهانت به رهبر انقلاب توسط نماینده ولی‌فقیه و استاندار لرستان

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه خرم‌آباد و استاندار لرستان برای دعوت از اقشار مختلف مردم در محکومیت هتاکی نشریه فرانسوی به مرجعیت عظیم‌الشأن شیعه بیانیه صادر کردند

نشریه فرانسویبه گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام احمدرضا شاهرخی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه خرم‌آباد و فرهاد زیویار، استاندار لرستان برای دعوت از اقشار مختلف مردم در محکومیت هتاکی نشریه فرانسوی به مرجعیت عظیم‌الشأن شیعه بیانیه صادر کردند که متن پیام بدین شرح است:

«اقدام حقارت‌آمیز نشریه مبتذل فرانسوی در اهانت به مرجعیت عظیم‌الشأن شیعه موجی از اعتراضات مسلمانان و همه آزادگان را در پی داشته است که خود حکایت از انحطاط و شکست گردانندگان پشت صحنه چنین رویدادهای تلخ و زشت دارد.

این مرجعیت و رهبری که ارزش‌های اسلامی و انسانی را با قامتی استوار بر سر دست گرفته و در دفاع از حقوق بشر در مقابل حیله‌گران و فریبکاران مدعی حقوق بشر ایستاده‌اند روشن است که تحمل آن برای بدخواهان نظام سلطه سخت و گران است.

البته جریان رسانه‌ای غرب که تحت سلطه امریکا و رژیم اشغالگر قدس قرار دارند در سابقه زشت خود اهانت به پیامبران آسمانی و حضرت پیامبر اعظم(ص) را دارند که قلوب میلیاردها مسلمان را جریحه‌دار کردند.

امت اسلامی و مردم متدین و انقلابی استان لرستان ضمن اعلام تنفر و انزجار از این اقدام شرم‌آور؛ از وزارت امور خارجه و قوه قضاییه انتظار دارند؛ که با اقدامات همه‌جانبه در مجامع بین المللی از ساحت مقدس انبیا الهی و حضرت رسول اکرم(ص) و مرجعیت شیعه با صلابت دفاع نمایند و مانع تکرار چنین رویدادهای تلخی شوند.

از این‌رو از عموم طلاب و روحانیون، سازمان‌ها و نهادهای دولتی و غیر دولتی، نیروهای مسلح، اقشار مختلف مردمی دعوت می‌شود جهت محکومیت اقدام موهن نشریه فرانسوی و دفاع از مرجعیت عظیم‌الشأن شیعه و رهبر معظم انقلاب اسلامی در اجتماعی که روز چهارشنبه، ۲۱ دی‌ماه ساعت ۱۰ صبح در مدرسه علمیه کمالیه برگزار می گردد شرکت فرمایند.

از خداوند متعال شکوه و عظمت و اقتدار اسلام و مسلمین و مرجعیت شیعه و رهبر حکیم انقلاب اسلامی و ذلت و خواری دشمنان اسلام و بشریت را خواستاریم.»

 

 

انتهای پیام
captcha