سردار سلیمانی یک شهید ممتاز است
کد خبر: 4111838
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۵

سردار سلیمانی یک شهید ممتاز است

نماینده ولی‌فقیه در لرستان از سردار سلیمانی به عنوان یک شهید ممتاز یاد کرد و گفت: اخلاص و پاکی، تواضع در مقابل مردم و سرسختی در برابر دشمنان از مهمترین خصوصیات سردار شهید سلیمانی بود.

حجت‌الاسلام سیداحمدرضا شاهرخی، نماینده ولی‌فقیه در لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه خرم‌آباد امروز، 13 آبان در جمع کارکنان سازمان کشاورزی لرستان که به مناسبت سالروز شهادت شهید سلیمانی در سالن همایش‎های این سازمان برگزار شد، با اشاره به خصوصیات شهید سلیمانی، گفت: اخلاص و پاکی یکی از مهمترین خصوصیات سردار شهید سلیمانی است، شهید سلیمانی در وظایفی که به وی محول می‌شد نیت و اقدامش خالصانه بود.

وی با بیان اینکه کار برای خدا در رفتار و گفتار شهید سلیمانی موج می‌زد، از وی به عنوان یک شهید ممتاز یاد کرد و افزود: از دیگر خصوصیات شهید سلیمانی تواضع در مقابل مردم و سرسختی در برابر دشمنان بود.

شاهرخی با اشاره به اینکه شهید سلیمانی در مکتب اسلام و آموزه‌های قرآن تربیت پیدا کرده است، اضافه کرد: راهی که شهید سلیمانی طی کرد هر چند سخت بود، اما دست‌یافتنی است.

نماینده ولی‎فقیه در لرستان خدمتگزاری به مردم و نظام را از دیگر خصوصیات شهید سلیمانی ذکر کرد و ادامه داد: سازمان جهاد کشاورزی نیز با توجه به دامنه خدمات می‌تواند در حوزه تولید و اشتغال خدمتگزار مردم باشد.

وی در خاتمه گفت: در مکتب اسلام است که رهبر معظم ما با اینکه ۸۳ سال از عمرش می‎گذرد اما تمام‌قد، محکم و مصمم در برابر زورگویان عالم ایستاده است.

انتهای پیام
captcha