کتاب زندگی‌نامه 36 شهید شهر اشترینان رونمایی شد
کد خبر: 4111259
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۱
با عنوان «سپیده‌دم انارهای ترک‌خورده»

کتاب زندگی‌نامه 36 شهید شهر اشترینان رونمایی شد

کتاب «سپیده‌دم انارهای ترک خورده» به نویسندگی زهرا حسینی شامل خلاصه‌ای از زندگی‌نامه 36 شهید شهر اشترینان در مرکز اسناد و شناسایی مفاخر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بروجرد رونمایی شد.

زهرا حسینی نویسنده بروجردیبه گزارش ایکنا از لرستان، کتاب «سپیده‌دم انارهای ترک خورده» به نویسندگی زهرا حسینی، امروز، 11 دی‌ماه طی مراسمی در مرکز اسناد و شناسایی مفاخر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بروجرد رونمایی شد.

این کتاب خلاصه‌ای از زندگی‌نامه 36 شهید شهر اشترینان است و نویسنده در بخشی از کتاب نوشته است: «شهیدان ما مردان افسانه‌ها نیستند و واقعیت این است که آنان همانند ما افرادی کاملا عادی بوده‌اند و در هیچ موردی بر ما فزونی نداشته‌اند، الا، معرفت درونی، مسئولیت‌پذیری، خداباوری، ایثارگری و... شاخص بارز یکایک آنها بوده است و همه از صراطی مشترک به مقصد شهادت رسیده‌اند.»

زهرا حسینی، شاعر و نویسنده متولد سال 1353 بروجرد شهر اشترینان و در حال تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد رشته حقوق بین‌الملل است که هم‌اکنون در کنار فعالیت‌های فرهنگی و هنری و قرآنی نایب‌رئیس شورای شهر اشترینان است.

وی بانویی فعال، متعهد و بسیار کوشا در امور فرهنگی است و سال‌ها در شهر اشترینان در حوزه‌های مختلف فرهنگی و قرآنی مشغول فعالیت است.

از این نویسنده بروجردی تاکنون کتاب‌های «به یاد گلهای داوودی»، «خاتون ـ داستان هشت سال دفاع مقدس»، «صدای ناسپاس عشق»، «این حال من بی توست»، «صدای تو در آن خاطره‌ها می‌پیچد» و «شقایق‌های تاول‌زده – زندگی شهدا) را به چاپ رسانده است.

انتهای پیام
captcha