تحقق پلیس تراز از مسیر قرآن می‌گذرد + صوت
کد خبر: 4110801
تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۲
سردار اشتری:

تحقق پلیس تراز از مسیر قرآن می‌گذرد + صوت

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر اینکه تحقق پلیس تراز انقلاب اسلامی از مسیر قرآن می‌گذرد، اظهار کرد: پیروزی و دوام انقلاب اسلامی بر اساس آیات قرآن بوده و رمز موفقیت امروز ما تمسک به قرآن و معنویت است و قطعاً اگر در این حوزه توجه لازم نشود، پیشرفتی نخواهیم داشت.

سردار سرتیپ حسین اشتری، فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در گفت‌وگو با ایکنا، در پاسخ به سؤالی مبنی بر جایگاه قرآن در امنیت و راه رسیدن به پلیس تراز قرآنی اظهار کرد: امروز بهترین نسخه برای نجات بشریت قرآن کریم است و ما برای رسیدن به پلیس تراز انقلاب اسلامی باید از مسیر قرآن حرکت و از آیات الهی پیروی کنیم.

وی با تاکید بر اینکه مطمئنا پیروزی و دوام انقلاب اسلامی ما بر اساس آیات قرآن کریم بوده است، افزود: نیرو‌های مسلح به لطف خدای متعال در حال حرکت در این مسیر نورانی هستند و امیدواریم با عنایت خدا آن را با قدرت ادامه دهند تا بتوانیم با تدبر در قرآن و استفاده از آیات و احکام الهی مسیر امنیت کشور را بهتر، جامع‌تر و کامل‌تر از گذشته طی کنیم.

فرمانده فراجا با تأکید بر اینکه رمز موفقیت ما تمسک به قرآن و معنویت است، تصریح کرد: قطعاً اگر در این حوزه توجه لازم نشود پیشرفتی نخواهیم داشت. بر اساس تأکیدات رهبر معظم انقلاب جامعه باید بیش از پیش با قرآن مأنوس باشد و لذا اگرچه امروز موضوعات قرآنی در جامعه فراگیر است اما جا دارد بیش از گذشته در این زمینه کار و فعالیت شود.

اشتری در خصوص اهمیت تعمیق و گسترش فعالیت‌های قرآنی در نیروی‌های مسلح به ایکنا گفت: نیرو‌های مسلح در جمهوری اسلامی ایران بر اساس احکام الهی و فرامین امامین انقلاب که برگرفته از قرآن کریم است این مسیر را انتخاب کرده‌اند. امروز جهاد که یکی از پایه‌های اصلی کار نیرو‌های مسلح است بر اساس آیات الهی است و ما جهاد در مقابل دشمن را به صورت فیزیکی، جنگ نرم، جنگ سخت و نیمه‌سخت می‌دانیم؛ لذا نیرو‌های مسلح این توفیق را داشته‌اند که با استعانت از قرآن بتوانند این مسیر را به خوبی جلو ببرند.

وی با بیان اینکه ریشه رشادت‌ها و دلاوری‌های ملت ایران در پیروزی انقلاب اسلامی ایران و هشت دفاع مقدس انس با قرآن کریم است، اظهار کرد: کسانی که در جهت برقراری نظم و امنیت تلاش می‌کنند باید با قرآن مأنوس باشند، همانطور که رزمندگان ما با تکیه بر قرآن کریم و آیات الهی آن در برابر تمام دنیای کفر و استکبار ایستادند.

کد
انتهای پیام
captcha