بیانیه استاندار لرستان به‌مناسبت حماسه ۹ دی
کد خبر: 4110587
تاریخ انتشار : ۰۹ دی ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۵

بیانیه استاندار لرستان به‌مناسبت حماسه ۹ دی

استاندار لرستان به‌مناسبت سالگرد شهادت سردار سلیمانی و یوم‌الله ۹ دی، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت بیانیه‌ای صادر کرد.

بیانیهبه گزارش ایکنا از لرستان، فرهاد زیویار، استاندار لرستان به‌مناسبت فرارسیدن حماسه تاریخی نهم دی پیامی صادر کرد. متن این پیام به شرح زیر است:

«نهم دی‌ماه در تاریخ ایران اسلامی روز‌هایی را تداعی می‌کند که جبهه جهل قصد مقابله با تمامیت مردم غیور را داشت و در این راه از کمک اجانب و استکبار نیز بی‌بهره نبود.

تصمیمات نادرست فریب‌خوردگان همراه با نشانه رفتن ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی، موجب تکدر خاطر امت اسلامی شد و دیگربار پاسخ کوبنده‌ای که توأم با شعور و آگاهی بود از ملت ایران به دنیا منعکس گردید.

تاریخ پرفراز و نشیب انقلاب تحرکات کوردلانه بسیاری در مسیر پویایی خود دیده و وقایع اخیر کشور نیز گواهی بر این موضوع است که همگی با بصیرت مردمان مؤمن و انقلابی این دیار به عدم و نابودی منجر شده است.

نهم دی‌ماه یادآور روز‌هایی است که فرزندان این خاک نقشه‌های استکبار را به‌خوبی شناخته و با هدایت رهبر فرزانه انقلاب نقش بر آب کردند و در اغتشاشات اخیر کشور، پیوند مردم با ولایت در محکوم کردن تحرکات هنجارشکنانه فریب‌خوردگان وابسته به غرب به وضوح قابل مشاهده بود.

شکی نیست وقایع پس از انقلاب درس‌های بسیاری داشته و صد البته عبرت‌های فراوانی برای استکبار و وابستگانش و اگر اندکی تفکر و تعقل در آنان وجود داشته باشد خواهند دانست که در بصیرت مردم ایران زمین نمی‌توانند رخنه کرده و نیات پلید خود را پیش برند.

اینجانب ضمن گرامیداشت نهم دی‌ماه که به روز بصیرت و میثاق امت با ولایت مزین گشته، از آحاد مردم به‌واسطه حمایت از ارزش‌ها و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی در برهه‌های مختلف تقدیر و تشکر می‌نمایم و آرزومند توسعه و آبادانی کشور و سلامتی و توفیق خادمان مردم از درگاه احدیت هستم.»

انتهای پیام
captcha