حال و هوای فاطمی در اصفهان
کد خبر: 4109837
تاریخ انتشار : ۰۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۹

حال و هوای فاطمی در اصفهان

نقاط مختلف شهر اصفهان این روزها شاهد برگزاری ویژه‌برنامه‌های متعددی به‌مناسبت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) است.

فاطمیه در اصفهان

به گزارش ایکنا از اصفهان، از ابتدای دهه فاطمیه، ویژه‌برنامه‌های متعددی به‌مناسبت سالروز شهادت حضرت فاطمه(س) در سطح شهر اصفهان برنامه‌ریزی و اجرا شده است. در این میان، سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان نیز ویژه‌برنامه‌های مختلفی تداک دیده که از جمله آنها می‌توان به مراسم عزاداری شهادت حضرت زهرا(س)، استقبال از شهدای گمنام، اجرای پرده‌خوانی مذهبی و مسابقه کتابخوانی اشاره کرد.

آیین استقبال از شهدای گمنام، امروز، پنجم دی‌ماه با سخنرانی حجت‌الاسلام گرجی، استاد حوزه و دانشگاه از ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه در هنرسرای خورشید برگزار می‌شود.

ویژه‌برنامه «عمری است دخیلم به ضریحی که نداری» در قالب اجرای پرده‌خوانی مذهبی تا 13 دی‌ماه در مسجد موسی بن جعفر(ع)، مهدیه و مسجد صاحب‌الزمان(عج)، حسینیه و مسجد بیت‌العباس(ع)، مسجد حضرت زینب(س)، مسجد جامع، مسجد لیلة‌القدر و مسجد حضرت ابالفضل(ع) برگزار می‌شود.

مسابقه اینترنتی کتابخوانی از کتاب «الگوی حیات زیبا» نوشته محمدجواد مروجی طبسی، عنوان برنامه دیگری است که از سوی کتابخانه الزهرا(س)، وابسته به اداره فرهنگی اجتماعی منطقه یک شهرداری اصفهان برگزار می‌شود. علاقه‌مندان برای شرکت در این مسابقه می‌توانند به لینک www.digisurvey.net/u/test/۷rbnp مراجعه کنند و تا 15 دی‌ماه نیز برای پاسخگویی به سؤالات این مسابقه فرصت دارند.

انتهای پیام
captcha