جمعی از مسئولان لرستان با خانواده شهید «داوود عبدالهی» دیدار کردند + عکس
کد خبر: 4108061
تاریخ انتشار : ۲۸ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۳

جمعی از مسئولان لرستان با خانواده شهید «داوود عبدالهی» دیدار کردند + عکس

حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، نماینده ولی‌فقیه در لرستان همراه با جمعی از مسئولان این استان با خانواده شهید داوود عبدالهی، از شهدای مدافع امنیت وطن دیدار کرد.

دیدار جمعی از مسئولان لرستان با خانواده شهید داود عبداللهیبه گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌ جمعه خرم‎آباد به همراه مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره)، مدیرکل بنیاد شهید و مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان، فرمانده سپاه ناحیه خرم‌آباد، معاون هماهنگ‌کننده فرماندهی انتظامی و رئیس دفتر پیام‌آوران ایثار لرستان، شامگاه یکشنبه، ۲۷ آذرماه با خانواده شهید داوود عبدالهی، از شهدای مدافع امنیت لرستان دیدار و گفت‌وگو کردند.

حجت‌الاسلام شاهرخی، نماینده ولی‌فقیه در لرستان در این دیدار اظهار کرد: به استناد آیات قرآن کریم، کسی که از خدا و رسول خدا اطاعت کند، در ردیف انبیا، صدیقین و شهدا و صالحین قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه پرچم دست صالحین، پرچم شهداست، گفت: کار همسران و دختران و خانواده شهید کمتر از شهید نیست چراکه راه آنان، راه زینبی است. منزلت، عزت و شرف انقلاب در سایه پایداری خانواده‌های شهداست. نتایج وقایع اخیر می‌توانست مثل نتایج دیگر کشورها، نتیجه‌ای بد باشد ولی به پایداری خون شهدا این نظام اسلامی برپاست.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با اشاره به اینکه خون شهدا سبب استحکام نظام اسلامی است، به اجرای طرح توانمندسازی نیروهای پرورشی و تربیتی و حضور روحانیون در کلاس‌های درس اشاره کرد و ادامه داد: این طرح با هدف پاسخگویی به شبهات نسل جوان از ایام فاطمیه شروع شده است.

اجرای ۸۰ یادواره شهید قاسم سلیمانی در لرستان

حجت‌الاسلام هبت‌اله هاشمی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان نیز در این دیدار با اشاره به تشکیل دفتر پیام‌آوران ایثار در بنیاد شهید لرستان گفت: یکی از کارهای این دفتر که ریاست آن را همسر شهید سیدنورخدا موسوی بر عهده دارد، ترویج کارهای فرهنگی در حوزه ایثار و شهادت است.

وی با بیان اینکه یکی از فعالیت‌های دفتر پیام‌آوران ایثار در لرستان اجرای همزمان ۸۰ یادواره شهید قاسم سلیمانی بود، اضافه کرد: در ۸۰ مدرسه استان طرح یادواره شهید سلیمانی برگزار و ۸۰ راوی در این یادواره‌ها به تبیین فرهنگ ایثار و شهادت پرداختند کمااینکه میثاق‌نامه شهدا و سرود «سلام فرمانده» نیز در این یادواره‌ها اجرا شد و برای برنامه‌های آتی نیز فرزند شهید داوود عبدالهی نیز به‌عنوان راوی پیام‌آوران ایثار، حضور خواهد داشت.

در این دیدار، با اهدای لوح سپاس و هدایایی از سوی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در لرستان از خانواده شهید داوود عبدالهی تجلیل شد.

انتهای پیام
captcha