ثبت‌نام بیش از 5900 یزدی در مسابقه «عطر انتظار»
کد خبر: 4107560
تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۸

ثبت‌نام بیش از 5900 یزدی در مسابقه «عطر انتظار»

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره‌کل آموزش و پرورش استان یزد از ثبت‌نام 1813 نفر از فرهنگیان و 4164 نفر از دانش آموزان استان در مسابقه کتابخوانی «عطر انتظار» خبر داد. 

مسابقه «عطر انتظار»سعید غفاریان، رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا از یزد با اشاره به برگزاری مسابقه کتابخوانی «عطر انتظار» گفت: این مسابقه ویژه دانش‌آموزان همه مقاطع تحصیلی و فرهنگیان در قالب آزمون‌های مجازی و حضوری برگزار خواهد شد که تاکنون 4164 دانش‌آموز و 1813 فرهنگی در این مسابقه ثبت‌نام کرده‌اند.

وی؛ «داستان‌های شگفت‌انگیز از کودکی امام زمان(عج)» ویژه دوره دوم ابتدایی، «پله پله مهربانی» ویژه دوره اول متوسطه، «سلمان فارسی الگوی زندگی شیعی و مهدوی» ویژه دوره دوم متوسطه و «نگین آفرینش 2» ویژه فرهنگیان از منابع مسابقه امسال برشمرد.

غفاریان آخرین مهلت ثبت‌نام را 30 دی‌ماه اعلام کرد و از برگزاری آزمون مرحله اول این مسابقه در بهمن‌ماه همزمان با دهه فجر خبر داد و گفت: فرهنگیان استان برای ثبت‌نام در این مسابقه می‌توانند به لینک https://b2n.ir/atr-farhangiyan و دانش‌آموزان به لینک https://b2n.ir/w28419 مراجعه کنند.

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش استان یزد گفت: علاقه‌مندان برای تهیه کتاب می‌توانند به دارالقرآن شهدای کوچه بیوک مراجعه کنند و یا برای ثبت‌نام در مسابقه و دریافت فایل پی دی اف کتاب و پوستر به سایت اداره کل آموزش و پرورش قسمت معاونت پرورشی، بخش قرآن، عترت و نماز مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha