برگزاری شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان
کد خبر: 4107304
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۴۰۱ - ۰۴:۳۳

برگزاری شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان

شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان با دستور کار، برنامه‌ریزی تشییع شهدای گمنام در لرستان برگزار شد.

فرهاد زیویار، استاندار لرستان،به گزارش ایکنا از لرستان، فرهاد زیویار، استاندار لرستان، پنج‌شنبه، ۲۴ آذر، در شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان که با دستور کار، برنامه‌ریزی تشییع شهدای گمنام در لرستان برگزار شد، اظهار کرد: در ششم دی‌ماه، همزمان با سالروز شهادت دخت نبی مکرم اسلام، لرستان میزبان چهار شهید گمنام است.

وی با بیان اینکه شهدا داشته‌های اصلی ما هستند و باید حرکت ما در جهت اهداف شهدا باشد، اظهار کرد: دشمن در جنگ نرم و به ویژه اغتشاشات اخیر، یاد شهدا و فرهنگ شهادت را نشانه گرفته است.

زیویار با تأکید بر لزوم برنامه‌ریزی منسجم برای حضور افراد و تشییع باشکوه شهدای گمنام در لرستان، گفت: این مراسم در سطح شهرستان‌ها باید با رویکرد استانی برگزار شود.

استاندار لرستان بر لزوم استفاده حداکثری از مراسم تشییع شهدای گمنام برای تبیین اهداف شهدا و ایجاد فضای معنوی در جامعه، گفت: سخنرانان این مراسم خط شهادت و اهداف و آرمان‌های شهدا را تبیین کنند.

وی خواستار برنامه‌ریزی حضور جوانان و نوجوانان در مراسم تشییع شهدای گمنام در لرستان شد و گفت: برای حضور جوانان و نوجوانان به عنوان نسل که در آینده باید با آرمان‌های شهدا بیشتر آشنا باشند، برنامه‌ریزی صورت گرفته و حتی‌الامکان برنامه‌ای برای جوانان و نوجوانان در نظر گرفته شود.

زیویار در این جلسه بر مشارکت تمامی دستگاه‌های اجرایی به ویژه اداره‌ کل آموزش و پرورش استان، در مراسم تشییع پیکر شهدای گمنام تأکید کرد.

انتهای پیام
captcha