۵۶۱ روحانی در مدارس لرستان فعالیت دارند
کد خبر: 4106732
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۵
در قالب طرح امین

۵۶۱ روحانی در مدارس لرستان فعالیت دارند

سرپرست آموزش و پرورش لرستان گفت: تعامل و همکاری آموزش و پرورش با روحانیت مثبت و سازنده است و هم‌اکنون ۵۶۱ روحانی در قالب طرح امین در مدارس استان لرستان فعالیت دارند.

رضا عزتی، سرپرست آموزش و پرورش لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام، ولی‌الله لونی، رئیس مجمع عمومی جامعه مدرسین کشور در همایش «بصیرت‌افزایی و جهاد تبیین» ویژه کارکنان اداره ‌آموزش و پرورش لرستان که امروز، 22 آذر برگزار شد، گفت: برای مقابله با ترفند و اهداف شوم دشمن نگاه به آموزش و پرورش باید تغییر کند. 

وی با بیان اینکه دشمن کانون خانواده و زن را هدف قرار داده است، افزود: آموزش و پرورش باید از دو فرصت طلایی ارتباط مستقیم با دانش‌آموزان و اولیا برای خنثی‌سازی دسیسه دشمنان استفاده کند.

این استاد درس خارج از فقه حوزه علمیه قم اضافه کرد: اگر دنبال تحول در آموزش و پرورش هستیم باید نگاه به این دستگاه را تغییر داده و شورایی متشکل از شخصیت‌های فعال، نخبه و برجسته کشور در مورد مباحث و مسائل آموزش و پرورش تصمیم‌گیری نمایند.

رضا عزتی، سرپرست آموزش و پرورش لرستان نیز در این همایش با ارائه گزارش عملکرد این دستگاه، گفت: تعامل و همکاری آموزش و پرورش با روحانیت مثبت و سازنده است و هم‌اکنون ۵۶۱ روحانی در قالب طرح امین در مدارس استان لرستان فعالیت دارند.

انتهای پیام
captcha