۲۶ گروه جهادی قرآنی در لرستان فعالیت دارند
کد خبر: 4105252
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۰

۲۶ گروه جهادی قرآنی در لرستان فعالیت دارند

فرمانده سپاه لرستان با اشاره به ارائه آموزش‌‌های قرآنی به ۱۰ هزار نفر توسط سپاه این استان گفت: در حال حاضر ۲۶ گروه جهادی قرآنی در لرستان فعال هستند که از این تعداد، دو گروه در سطح کشور ممتاز هستند.

مرتضی کشکولی، فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، مرتضی کشکولی، فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان، امروز، ۱۶ آذرماه در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان لرستان با تسلیت ایام فاطمیه و گرامیداشت روز دانشجو، اظهار کرد: بخش زیادی از جوانان عضو بسیج هستند، اما سپاه عضو شورای توسعه فعالیت‌های قرآنی نیست، البته فعالیت‌های قرآنی سپاه لرستان در حوزه‌های مختلف انجام می‌شود.

وی با اشاره به فعالیت مدارس قرآنی و تخصصی و نیز مهدهای قرآنی در سپاه لرستان گفت: بیش از ۷۰ مهد قرآنی توسط سپاه لرستان راه‌اندازی و فعالیت‌های قرآنی خود را در سطح جامعه انجام می‌دهند.

کشکولی به فعالیت ۲۶ گروه جهادی قرآنی در لرستان اشاره کرد و با بیان اینکه از این تعداد دو گروه در سطح کشور ممتاز هستند، اظهار کرد: در سال قبل ۱۰ هزار نفر در برنامه‌های قرآنی سپاه لرستان شرکت کردند.

فرمانده سپاه لرستان به فعالیت پنج هزار و 300 حلقه صالحین در سپاه لرستان اشاره کرد و با بیان اینکه بخش مهمی از سرفصل‌های حلقات صالحین به امور قرآنی می‌پردازد، گفت: در سال‌ جاری هفت هزار و ۶۹۱ نفر در مسابقات قرآنی سپاه لرستان شرکت کرده‌اند و در حال حاضر تربیت ۱۰ هزار حافظ و متربی قرآن در دستور کار سپاه لرستان قرار دارد.

وی با اشاره به تربیت مربیان قرآنی در طرح ملی سراج افزود: این مربیان پس از طی دوره‌های تخصصی با حضور در مساجد فعالیت‌های تربیت مربی قرآنی را انجام می‌دهند. سپاه لرستان در بسیاری از مسابقات قرآنی، حائز رتبه‌های برتر در سطح کشور شده است.

انتهای پیام
captcha