14 آذر؛ آغاز ثبت‌نام کاندیداهای انتخابات خانه مطبوعات لرستان
کد خبر: 4103191
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۸

14 آذر؛ آغاز ثبت‌نام کاندیداهای انتخابات خانه مطبوعات لرستان

ثبت‌نام از کاندیداهای انتخابات هیئت مدیره مجمع عمومی خانه مطبوعات لرستان 14 تا 21 آذرماه به‌صورت الکترونیکی انجام می‌شود.

خانه مطبوعات لرستانبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، مجمع عمومی عادی خانه مطبوعات استان لرستان، دوشنبه، 28 آذرماه جاری و با دستور جلسه انتخابات هیئت مدیره به‌صورت الکترونیک برگزار می‌شود.

بر این اساس ثبت‌نام از کاندیداهای انتخابات هیئت مدیره از تاریخ 14 تا 21 آذرماه جاری به‌صورت الکترونیکی انجام می‌شود و پس از بررسی و اعلام نهایی کاندیداها انتخابات در تاریخ 28 آذرماه از ساعت 10 تا 12 از طریق سامانه برگزار می‌شود.

فراخوان واگذاری فعالیت‌های فرهنگی هنری ارشاد لرستان

همچنین اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان در راستای تحقق شعار سال و سیاست‌های کلان فرهنگی دولت سیزدهم (حاکمیت حلقه‌های میانی) و در راستای حمایت از مؤسسات دارای مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و به‌منظور حمایت از تولیدات و ایده‌های خلاق فرهنگی و تقویت اقتصاد فرهنگ در نظر دارد امور اجرایی و تخصصی خود را به مراکز فرهنگی، مؤسسات و انجمن‌ها در چارچوب ضوابط و قوانین واگذار کند.

این فعالیت‌های فرهنگی و هنری در موضوعات ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی (زیست عفیفانه)، تحکیم بنیاد خانواده، ترویج کتاب و کتابخوانی، کاهش آسیب‌های اجتماعی، تقویت و تبیین فرهنگ عمومی و فرهنگ عامه، بزرگداشت مفاخر و مشاهیر، تولید محتوا در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی، کسب و کارهای فرهنگی (استارتاپ)، برگزاری جشنواره‌ها، نمایشگاه‌ها، هفته‌های فرهنگی و...( فرهنگی ـ هنری ـ رسانه)، جمع‌آوری بانک اطلاعات، برگزاری دوره‌های آموزشی(فرهنگی ـ هنری ـ رسانه)، ارتقای سواد رسانه‌ای و تقویت و تحکیم روابط اقوام زاگرس‌نشین اعلام شده است.

علاقه‌مندان و مؤسسات دارای مجوز رسمی می‌توانند طرح‌های پیشنهادی خود را تا تاریخ 15 دی‌ماه سال‌ جاری به آدرس پست الکترونیکی Farhanglorestan2020@gmail.com ارسال کنند و جهت کسب اطلاعات بیشتر به معاونت فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان مراجعه و یا با شماره 06633201795 تماس بگیرند.

انتهای پیام
captcha