هیئت اندیشه‌ورز پژوهش و فناوری دانشگاه لرستان تشکیل جلسه داد
کد خبر: 4103018
تاریخ انتشار : ۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۸

هیئت اندیشه‌ورز پژوهش و فناوری دانشگاه لرستان تشکیل جلسه داد

نشست هیئت اندیشه‌ورز معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه لرستان با موضوع بحث و تبادل‌نظر درباره ارتقای شیوه‌های انتخاب پژوهشگران برتر دانشگاه لرستان برگزار شد.

هیئت اندیشه‌ورز پژوهش و فناوری دانشگاه لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، نشست هیئت اندیشه‌ورز معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه لرستان با موضوع بحث و تبادل‌نظر درباره ارتقای شیوه‌های انتخاب پژوهشگران برتر دانشگاه لرستان امروز، هفتم آذر به ریاست مصطفی کرم‌پور، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه لرستان در اتاق جلسات شهید رشوند دانشگاه لرستان برگزار شد.

در این نشست، اعضای هیئت اندیشه‌ورز، به بحث و تبادل‌نظر با هدف ارتقای روش‌ها و شیوه‌های انتخاب پژوهشگران برتر دانشکده‌های مختلف دانشگاه لرستان ویژه هفته پژوهش و فناوری استان پرداختند.

مصطفی کرم‌پور، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه لرستان، دبیر جشنواره انتخاب پژوهشگران و فناوران برتر استان لرستان است که در روزهای آینده به مناسبت هفته پژوهش و فناوری برگزار می‌شود و در این جشنواره از پژوهشگران و فناوران استان لرستان، تجلیل می‌شود.

در هفته‌های اخیر، جلسات متعددی در حوزه معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه لرستان برای ارتقای کیفیت برگزاری جشنواره مذکور، برگزار شده است.

اینکه با چه ساز و کارهایی معیارها و ملاک‌های انتخاب پژوهشگران و فناوران برتر استان، ارتقاء یابند و کیفی‌تر شوند از موضوعات نشست‌ها و جلسات اخیر بوده است.

از جمله موضوعات مطرح شده، توجه به شاخص ارتباط پژوهشگران و فناوران استان با صنعت استان و تألیف و ترجمه کتاب‌های علمی و دانشگاهی، ثبت اختراع‌های بین‌المللی و توانایی نوشتن مقالات بود.

انتهای پیام
captcha