دانشگاه‌ها در تقویت جهاد تبیین نقش‌آفرین باشند
کد خبر: 4102922
تاریخ انتشار : ۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۲

دانشگاه‌ها در تقویت جهاد تبیین نقش‌آفرین باشند

رئیس سازمان بسیج اساتید دانشگاه لرستان با بیان اینکه گفتمان و تفکر بسیج برای ایجاد شهر پاک دینی است، گفت: نهاد دانشگاه باید در گسترش گفت‌وگو و تقویت جهاد تبیین، نقش اثرگذاری داشته باشد.

علی نظری، رئیس سازمان بسیج اساتید دانشگاه لرستانبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی دانشگاه لرستان، علی نظری، رئیس سازمان بسیج اساتید دانشگاه لرستان در دومین نشست خانه ملی گفت‌وگوی آزاد دانشگاه لرستان که ششم آذرماه برگزار شد، گفت: گفتمان و تفکر بسیج برای ایجاد شهر پاک دینی است که انسان‌ها در این شهر پاک، براساس تعالیم دینی زیست می‌کنند.

وی با بیان اینکه تفکر و گفتمان بسیج روز به روز در حال رویش و گسترش است، اضافه کرد: رویکرد ما این است که خانه ملی گفت‌وگوی آزاد دانشگاه لرستان برنامه‌های متنوع پرسش و پاسخ و مطالبه‌گری را برگزار کند. دانشگاه‌ها باید در گسترش گفت‌وگو و تقویت جهاد تبیین، نقش اثرگذاری داشته باشد.

دانشگاه لرستان در مسیر پیشرفت و موفقیت است

حجت‌الاسلام حبیب حاتمی‌کن‌کبود، مسئول دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های لرستان نیز در این نشست گفت: دانشگاه لرستان دانشگاهی است که تعدادی از اعضای هیئت علمی این دانشگاه در فهرست برترین‌ دانشمدان دنیا قرار گرفته‌اند و این یک موفقیت مهم برای استان است.

وی افزود: از دیگر موفقیت‌های مهم دانشگاه لرستان اعطای میزبانی و برگزاری سی‌وهفتمین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور به این دانشگاه است.

حاتمی ادامه داد: دانشگاه لرستان دانشگاهی است که شبانه‌روز مشغول فعالیت است و با اقداماتی که انجام شده است در حال حاضر، حتی یک دانشجوی ساکن خوابگاه خودگردان نداریم و همه دانشجویان در خوابگاه‌های متعلق به دانشگاه لرستان اسکان شده‌اند.

مسئول دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های لرستان در خاتمه گفت: با تلاش رئیس محترم دانشگاه لرستان، مجوز صادر شده برای ایجاد دانشکده شیمی، به مرحله اجرا رسیده است که این هم یک موفقیت برای دانشگاه لرستان است.

انتهای پیام
captcha