روش‌های جهاد تبیین تقویت شوند
کد خبر: 4101272
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۳

روش‌های جهاد تبیین تقویت شوند

معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با تأکید بر لزوم تقویت جهاد تبیین گفت: رهاشدگی فضای مجازی باعث سوءاستفاده‌های دشمن شده است که ضرورت دارد برای مقابله با آن روش‌های جهاد تبیین را تقویت کنیم.

دیدار عبدالحسین کلانتری با امام‌ جمعه خرم‌آبادبه گزارش ایکنا از لرستان، عبدالحسین کلانتری، معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، 29 آبان‌ در دیدار با حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه خرم‌آباد با بیان اینکه آنچه اهمیت دارد این است که در این ایام، جهاد تبیین بیش از پیش، تقویت شود، گفت: شاهد هستیم که دشمن از طریق بازنمایی رسانه‌ای، به‌دنبال ایجاد ناآرامی در جامعه است که در مقابل، ما باید براساس جهاد تبیین، فعالیت‌های رسانه‌ای درباره انعکاس دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران را تقویت کنیم و ارتقا دهیم.

وی افزود: دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور بسترساز و ریشه بسیاری از تحولات و رویدادهای پیشرفت‌گرایانه برای کشور بوده و هستند.

معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با بیان اینکه رهاشدگی فضای مجازی باعث سوءاستفاده‌های دشمن شده است؛ در مقابل، ما باید روش‌های جهاد تبیین را تقویت کنیم، اضافه کرد: رویکرد ما این است که از ظرفیت‌های مجموعه‌های دانشجویی در برنامه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، هنری، مذهبی و علمی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استفاده شود و دانشجویان، مشارکت فعال در این برنامه‌ها داشته باشند.

در این دیدار، علی نظری، رئیس دانشگاه لرستان، حجت‌الاسلام حبیب حاتمی کن‌کبود، مسئول دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان لرستان، محمد حیاتی، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان، سیدحسام‌الدین حجازی، معاون دانشجویی دانشگاه، مصطفی کرم‌پور، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه لرستان و سایر اعضای حاضر در نشست، دیدگاه‌های خود را درباره برگزاری هرچه کیفی‌تر و بهتر سی‌و‌هفتمین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور بیان کردند.

یادآور می‏‌شود، میزبانی و برگزاری سی‌وهفتمین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور به دانشگاه لرستان سپرده شده است و قرار است این جشنواره، اسفندماه امسال برگزار شود.

انتهای پیام
captcha