خادمان موکب سرداران شهید در بندرگز تجلیل شدند
کد خبر: 4097184
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۸

خادمان موکب سرداران شهید در بندرگز تجلیل شدند

خادمان و خیران مواکب سرداران شهید با حضور امام جمعه بندرگز و مسئول عتبات و عالیات استان و مسئولان شهرستانی و استانی شامگاه ۱۳ آبان در مسجد امام حسن شهرستان بندرگز تجلیل شدند.  

تجلیل از خادمان مواکب سردان شهید بندرگز

به گزارش ایکنا از گلستان، خادمان و خیران مواکب سرداران شهید با حضور امام جمعه بندرگز و مسئول عتبات و عالیات استان و مسئولان شهرستانی و استانی شامگاه ۱۳ آبان در مسجد امام حسن شهرستان بندرگز تجلیل شدند.

در این مراسم حجت‌الاسلام حسینی، امام جمعه بندرگز گفت: مشارکت قوی خیرین در همیاری و همکاری این موکب، همفکری و به اشتراک‌گذاری تجربیات پیاده‌روی اربعین، تمرین و مشق کار تشکیلاتی و نظام‌مند، فرهنگ‌سازی در خصوص حضور فعال بانوان از جمله دستاوردهای راه اندازی این موکب بود.

حجت‌الاسلام حسینی گفت‌: این آیین در واقع قدردانی از تلاش کسانی بود که در ایام اربعین حسینی فعالیت داشتند البته پیش از این اجر کارشان را از اباعبدالله الحسین(ع) دریافت کرده‌اند.
 
امام جمعه بندرگز با بیان اینکه برپا داشتن آیین اربعین و خدمات‌رسانی خادمان و موکب داران از زائران اباعبدالله مشت محکمی بر دهان دشمنان قسم خورده نظام‌ بود، ادامه داد: کسانی که در کسوت خادمی و موکب‌داری زائران اربعین را خدمت‌رسانی می‌کنند نقش مهمی در این همگرایی داشتند.

در پایان این مراسم از جمعی از خیرین و خادمان با اهدای لوح سپاس و تقدیرنامه قدردانی شد.

انتهای پیام
captcha