بیانیه نماینده ولی‌فقیه در لرستان به‌مناسبت ۱۳ آبان
کد خبر: 4096772
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۱

بیانیه نماینده ولی‌فقیه در لرستان به‌مناسبت ۱۳ آبان

حجت‌الاسلام سیداحمدرضا شاهرخی، نماینده ولی‌فقیه در لرستان با صدور بیانیه‌ای مردم را به حضور پرشور در راهپیمایی ۱۳ آبان دعوت کرد.

بیانیهبه گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام سیداحمدرضا شاهرخی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه خرم‌آباد با صدور بیانیه‌ای مردم را به حضور پرشور در راهپیمایی ۱۳ آبان دعوت کرد. متن پیام به این شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

یوم‌الله سیزده آبان سند پر افتخار ماندگار از استکبارستیزی نسلی است که فداکاری و استقامت در راه ارزش‌های دینی را از حضرت امام خمینی(ره) فرا گرفت و آتش بر خرمن و لانه شوم مستکبران جهان به سر کردگی آمریکای جنایتکار افکند.

در شرایطی که شیطان بزرگ آمریکای متجاوز و متحدانش با دروغ‌پردازی و توطئه‌پراکنی زمینه آشوب و خسارت‌های جانی و مالی را در کشورمان به‌وجود آوردند تبیین پیام ماندگاری انقلاب اسلامی در بین آحاد مردم و نسل جوان رؤیای بازگشت و نفوذ و سلطه آمریکا را در ایران اسلامی باطل ساخته است.

سیزدهم آبان فرصتی برای تبیین رخدادهای سه‌گانه آن، از تبعید حضرت امام راحل(ره) در سال ۱۳۴۳، کشتار وحشیانه دانش‌آموزان انقلابی در سال ۱۳۵۷ و تسخیر لانه جاسوسی در سال ۱۳۵۹ است.

این در حالی است که در اول آبان سال‌جاری شاهد عملیات تروریستی در حرم حضرت احمد بن موسی(ع) و شهادت و مجروح شدن جمعی از زائران بارگاه نورانی آن حضرت بودیم که تعدادی از دانش‌آموزان هم شهید و مجروح شدند.

طراح همه این رویدادهای تلخ، آمریکا و رژیم اشغالگر قدس است.

اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدای عزیز و شهدای دانش‌آموز در این موقعیت حساس که دشمنان، امنیت ملت ما را هدف خود قرار داده‌اند از تمامی طبقات و اقشار مختلف خصوصاً دانش‌آموزان و دانشجویان در استان لرستان و شهر خرم‌آباد درخواست می‌کنم با حضور دسته جمعی و خانوادگی و پرشور و گسترده در راهپیمایی سیزدهم آبان ضمن اعلام حمایت از فرامین مقام معظم رهبری انزجار خویش را از زیاده‌خواهی و جنایت‌های آمریکا و گروهک‌های تبهکار و تجزیه‌طلب اعلام نموده و نشان دهند که در راه حفظ اسلام و قرآن و راه شهیدان همیشه سرافراز محکم و استوار ایستاد‌ه‌اند.»

انتهای پیام
captcha