آینده کشور وابسته به تلاش دانش‌آموزان است
کد خبر: 4096358
تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۶
امام جمعه خرم‌آباد:

آینده کشور وابسته به تلاش دانش‌آموزان است

امام جمعه خرم‌آباد بیان کرد: امروز ایران جایگاه آزادگان جهان است و آینده روشنی در اختیار دانش‌آموزانی است که هم تحصیل می‌کنند و هم در جهت اهداف انقلاب حرکت می‌کنند و این آینده روشن وابسته به تلاش دانش‌آموزان است.

حجت‌الاسلام سید احمدرضا شاهرخی، نماینده ولی‎فقیه در لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، تشکل‌های دانش‌آموزی لرستان سه‎شنبه، 10 آبان در آستانه روز دانش‌آموز با حجت‌الاسلام سیداحمدرضا شاهرخی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه خرم‎آباد دیدار کردند.

حجت‌الاسلام شاهرخی در این مراسم با بیان اینکه 13 آبان‌ماه مصادف با سالروز شهادت شهید فهمیده است که برای دفاع از کشور جان خود را تقدیم کرد، گفت: همه باید برای یک آینده روشن تلاش کنیم و صحبت‌های دانش‌آموزان نشان از عمق دانایی و معرفت آنها دارد و نشان می‌دهد هم راه را می‌شناسند و هم مقصد را می‎دانند.

وی افزود: دشمن می‌کوشد تا دانش‎آموزان را منحرف کند، اما ما می‎دانیم دانش‌آموزان ما آگاه و بیدار هستند. اگر امروز مدرسه‌ای فعالیت دارد در سایه خون شهدا و مدافعان حرمی است که هزاران کیلومتر از کشور دور شدند و با کسانی که زیر سلطه نظام سلطه بودند مبارزه کردند.

امام جمعه خرم‌آباد با بیان اینکه هر وقت در کشور ما اغتشاش رخ داد به‌دنبال آن ترور و بمب‌گذاری‌ها شروع شد، گفت: با ریشه‌یابی حادثه تروریستی حرم شاهچراغ(ع) شیراز ردپای آمریکا را در این حادثه می‌بینیم، همان‌طور که از سال ۴۳ و بعد از پیروزی انقلاب دست به جنایت‌هایی زده است.

وی با بیان اینکه کشور ما از امنیت پایداری برخوردار است و حتی در کشورهای دیگر امنیت ایجاد کرده است، اظهار کرد: باطن شعار «زن، زندگی، آزادی» یعنی حاکمیت داعش و تعدی به کرامت و شرافت بانوان. مگر یادمان رفته داعش با زنان چه کرد. این شعارها یعنی به تاراج بردن کرامت زنان و دختران و هدف این است که با نام آزادی زن را به بردگی بکشند.

شاهرخی بیان کرد: برخی از افراد اطلاعات لازم را ندارند که آمریکا چه جنایاتی را انجام داد‌ه است و در هر جایی که قدم گذاشت ابتدا برای جنایت به سراغ زنان رفته است. همین ماهواره‌ها که امروز دم از آزادی زنان می‎زنند، زمانی که داعش کرامت زنان را به تاراج برد سکوت کردند.

امام‌ جمعه خرم‎آباد اضافه کرد: باید افتخار کنیم امروز ایران جایگاه آزادگان جهان است و چشم این نظام به دانش‌آموزان است و آینده روشنی در اختیار دانش‌آموزانی است که هم تحصیل می‌کنند و هم در جهت اهداف انقلاب حرکت می‌کنند و این آینده روشن وابسته به تلاش دانش‌آموزان است.

انتهای پیام
captcha