راهپیمایی ۱۳ آبان در لرستان برگزار می‌‏شود
کد خبر: 4095832
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۷

راهپیمایی ۱۳ آبان در لرستان برگزار می‌‏شود

سرپرست آموزش و پرورش لرستان با بیان اینکه راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان در این استان برگزار می‌‏شود، گفت: این راهپیمایی در خرم‌آباد از میدان شهدا به سمت مصلی الغدیر برگزار خواهد شد.

جلسه هماهنگی راهپیمایی 13 آبانبه گزارش ایکنا از لرستان،  جلسه هماهنگی راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان عصر یکشنبه، هشتم آبان با حضور نمایندگانی از آموزش و پرورش، تبلیغات اسلامی، سپاه ابوالفضل، بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان و استانداری لرستان به میزبانی آموزش و پرورش لرستان برگزار شد.

رضا عزتی، سرپرست آموزش و پرورش لرستان در این جلسه ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی اخیر در حرم حضرت شاهچراغ(ع) شیراز، گفت: انقلاب اسلامی ایران نتیجه وحدت کلمه و همفکری آحاد افراد جامعه بود و نقش دانش‌آموزان و دانشجویان در آن بسیار پررنگ بود.

وی با اشاره به بیان رهبر کبیر انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه تسخیر لانه جاسوسی انقلاب دوم بود، افزود: ۱۳ آبان روز بسیار مهمی است و امسال نیز مانند سالیان گذشته شاهد حضور پر شور دانش‌آموزان و فرهنگیان در این مراسم خواهیم بود.

عزتی گفت: مسیر راهپیمایی یوم‌الله  ۱۳ آبان در خرم‌آباد از میدان شهدا به سمت مصلی الغدیر خواهد بود و سپس نماز باشکوه جمعه اقامه خواهد شد.

انتهای پیام
captcha