پیام نماینده ولی‌فقیه در لرستان به مناسبت حادثه تروریستی شیراز
کد خبر: 4094844
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۴

پیام نماینده ولی‌فقیه در لرستان به مناسبت حادثه تروریستی شیراز

نماینده ولی‌فقیه در لرستان در پی حادثه تروریستی در حرم شاهچراغ شیراز و شهادت جمعی از هموطنان پیام تسلیتی صادر کرد.

حجت الاسلام شاهرخی، نماینده ولی فقیه در لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌‌الاسلام احمدرضا شاهرخی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه خرم‌آباد در پی حادثه تروریستی در حرم شاه‌چراغ شیراز و شهادت جمعی از هموطنان پیام تسلیتی به شرح زیر صادر کرد.

در پیام نماینده ولی‌فقیه در لرستان آمده است: «بار دیگر چهره پلید استکبار جهانی و عوامل صهیونیست نمایان شد؛ و دست‌شان به خون پاک مردم بی‌گناه و بی‌دفاع آغشته شد. 

کینه و دشمنی تبهکاران از هوشیاری ملت ایران در انزجار و عدم همراهی با آشوبگران و اغتشاشگران خودش را در هتک حرمت حرم حضرت احمد بن موسی الکاظم(ع) در شهر شیراز و شهادت و مجروح ساختن تعدادی از زائران بارگاه نورانی به دست پلیدترین افراد در عملیات تروریستی نشان داد.

البته این تجربه شکست خورده دشمنان؛ مانع پیشرفت ملت مقتدر ایران نشده؛ بلکه عزم و اراده‌ها را برای رسیدن به قله‌های فتح و پیروزی با پیروی عملی از راه و روش مقام معظم رهبری مصمم‌تر می‌کند.

بدیهی‌ است سازمان‌های امنیتی و انتظامی با بهره‌گیری از تمام امکانات نسبت به شناسایی طراحان، عاملان و آمران داخلی و خارجی این جنایت تلخ و اندوهبار در اسرع وقت اقدام نموده و دستگاه‌های قضایی چنین افراد و باندهای خبیث را به اشد مجازات برسانند.

انتظار می‌رود دستگاه قضایی پس از سپری شدن حدود چهل روز از دستگیری آشوبگرانی که خسارت مالی و جانی به مردم وارد کردند؛ محاکمه آنان را آغاز نماید و اطلاع‌رسانی لازم به امت حزب‌الله صورت پذیرد.

در همین راستا؛ با توجه به ارسال نامه‌های متعدد و یادآوری‌های شفاهی مکرر؛ مقتضی است؛ استاندار محترم استان لرستان و رئیس شورای تامین با همکاری سازمان‌های امنیتی و انتظامی، نسبت به تامین امنیت کامل اماکن مهم مذهبی و دینی و حساس استان اقدام لازم را به‌عمل آورند.

از طرف مردم متدین و انقلابی استان لرستان ضمن ابراز همدردی و تسلیت، از خداوند متعال سلامتی برای مجروحان این حادثه غمناک و علوّ درجات برای شهدای عزیز و صبر و شکیبایی را برای خانواده‌ها و بازماندگان درخواست می‌کنم.»

انتهای پیام
captcha