پیام نماینده ولی‌فقیه در لرستان به مناسبت شهادت رضا خانی‌چگنی
کد خبر: 4094148
تاریخ انتشار : ۰۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۶

پیام نماینده ولی‌فقیه در لرستان به مناسبت شهادت رضا خانی‌چگنی

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه خرم‌آباد در پی شهادت پاسدار شهید رضا خانی‌چگنی پیام تسلیتی صادر کرد.

حجت‌الاسلام احمدرضا شاهرخی، نماینده ولی‌فقیه در لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام احمدرضا شاهرخی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه خرم‌آباد در پی شهادت شهید مدافع امنیت استوار مهدی لطفی پاسدار شهید رضا خانی‌چگنی پیام تسلیتی به شرح زیر صادر کرد.

«پاسداری و حراست از قلمرو ایران اسلامی در بر افراشته‌ترین قله‌های این سرزمین کهن و دوست‌داشتنی آن هم در سخت‌ترین شرایط برای امنیت مردان، زنان و دختران این آب و خاک از تعرض تبهکارانی که دست در دست دشمنان گذاشته‌اند، مزدی جز خلعت زیبای شهادت ندارد که بر قامت پاسدار شهید رضا خانی مزین گشت.

امروز در یک صف پاسدار شهید رضا خانی‌چگنی و همرزمان دلاورش برای یکپارچگی و ارتقا دینی و فرهنگی و پیشرفت ایران همیشه سربلند ایستاده‌اند و در صف مقابل گروه‌های تروریستی ایستاده‌اند که در پشت مرزها با حمایت دشمنان اسلام و ایران به‌دنبال آسیب و ضربه به این سرزمین هستند که گوشه‌هایی از آن را در این روزها مشاهده کردیم.

قطعاً رشادت و دلاوری‌های پاسدار شجاع اسلام شهید رضا خانی‌چگنی برای عموم دلدادگان به اسلام و ایران باقی می‌ماند و روحش در جوار ارواح همرزمان شهیدش با سرور و شادی آرام خواهد گرفت.

شهادت این شهید والامقام را به حضرت امام عصر(عج)، مقام معظم رهبری، سپاه پاسداران انقلاب استان لرستان و تیپ ۵۷ حضرت ابوالفضل(ع)، خانواده شهید عزیز و مردم همیشه در صحنه استان لرستان و شهر خرم‌آباد تبریک و تسلیت می‌گویم و از خداوند متعال برای این عزیز علو درجات و برای خانواده شریفش صبر و شکیبایی را درخواست می‌نمایم.

از عموم مردم شهرستان خرم‌آباد، روحانیت مکرم، نیروهای مسلح، هیئت‌های مذهبی، رزمندگان و پیشکسوتان ایثار و جهاد، جوانان بسیجی و انقلابی و حزب‌اللهی، فرهیختگان دانشگاهی و فرهنگیان، اصناف و بازار و خانواده‌های شهدا و جانبازان و نهادها و سازمان‌های دولتی و غیردولتی و اقشار مختلف درخواست می‌کنم که در مراسم تشییع پیکر پاک این مدافع حریم اسلام و حافظ سرزمین مرزهای پرگوهر ایران شرکت فرمایند.»

انتهای پیام
captcha