اولیا و مربیان از ارکان مهم تعلیم و تربیت دانش‌آموزان هستند
کد خبر: 4092381
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۴
امام‌جمعه آزادشهر:

اولیا و مربیان از ارکان مهم تعلیم و تربیت دانش‌آموزان هستند

امام‌جمعه آزادشهر با بیان اینکه خانواده و مدرسه دوبال مهم در امر تعلیم و تربیت دانش‌آموزان هستند گفت: اولیای دانش‌آموزان و مربیان مدارس، مهمترین عامل در تربیت و رشد فکری و اخلاقی دانش‌آموزان هستند که همفکری و همکاری بیش از پیش آنها نتایج مطلوبی را به همراه دارد.

حجت الاسلام شهابی امام جمعه آزادشهربه گزارش ایکنا از گلستان، حجت‌الاسلام شهابی، امام‌جمعه آزادشهر در مراسم نواخته شدن زنگ اولیا و مربیان که روز گذشته، 24 مهرماه با حضور مسئولان استانی در دبیرستان آیت‌الله خامنه‌ای آزادشهر برگزار شد، با اشاره به اهمیت ارتباط مستمر خانه با مدرسه در رشد و تعالی فرزندان گفت: خانواده به‌عنوان یکی از ارکان مهم تربیت فرزندان نقش مهمی در پرورش انسان‌های مفید برای جامعه دارد و بهره‌گیری از ظرفیت اولیا در مدارس در پیشبرد اهداف آموزش و پرورش مؤثر است.

وی با بیان‌ اینکه همکاری اولیا و مربیان در امر تعلیم و تربیت نقش مهمی دارد، گفت: اولیای دانش‌آموزان و مربیان مدارس، مهمترین عامل در تربیت و رشد فکری و اخلاقی دانش‌آموزان هستند که همفکری و همکاری بیش از پیش آنها نتایج مطلوبی را به همراه خواهد داشت.

امام‌جمعه آزادشهر تصریح کرد: خانه و مدرسه دو نهاد مهم و مؤثر تربیتی هستند که همکاری بین آنها در فرآیند آموزش و تربیت کودکان و نوجوانان بسیار تأثیرگذار است و هفته پیوند اولیا و مربیان نیز یادآور این مهم و نقش مؤثر همکاری این دو مجموعه است.

حجت‌‎‌الاسلام شهابی گفت: انجمن اولیا و مربیان تجلی پیوندی است که برای مشارکت در امر تربیت فرزندان، بین اولیا و مربیان انجام می‌گیرد بنابراین هفته پیوند اولیا و مربیان، بهترین و مناسب‌ترین فرصت برای فراهم کردن زمینه‌های تحقق همکاری و هم‌دلی میان خانه و مدرسه است.

انتهای پیام
captcha