پیام تبریک نماینده ولی‌فقیه در لرستان به مناسبت هفته فراجا
کد خبر: 4090156
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۴

پیام تبریک نماینده ولی‌فقیه در لرستان به مناسبت هفته فراجا

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه خرم‌آباد در پیامی هفته نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران (فراجا) را تبریک گفت.

حجت الاسلام شاهرخی، نماینده ولی فقیه در لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه خرم‌آباد در پیامی هفته نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران (فراجا) را تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است.

«بسم الله الرحمن الرحیم

فرارسیدن هفته فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران (فراجا) را خدمت فرماندهان، افسران و کارکنان خدوم و ایثارگران که ستون استوار امنیت در کشور و حافظان نظم عمومی و پاسداران قانون و ارزش‌های جامعه هستید، صمیمانه تبریک عرض نموده و به روان پاک شهدا و شهدای فرماندهی انتظامی به‌ویژه شهدای مظلوم که در مقابله با اغتشاشات و آشوبگری های اخیر سلام و درود می‌فرستم.

نیروی انتظامی کشور با وجود نیروهای مخلص، جان برکف، خدوم و زحمت‌کش و به تعبیری مظلوم در راه حفاظت از جان، مال و امنیت مردم و پاسداری از ارزش‌های والای انقلاب اسلامی، آرمان‌های امام راحل و مقام معظم رهبری(مدظله العالی) با تاسی به سیره شهیدان والامقام و همچنین تأمین نظم و امنیت مردم عزیز ایران اسلامی از هیچ کوششی دریغ نکرده است.

خدمات‌رسانی شبانه‌روزی، اقتدار توام با رافت و مهربانی پلیس، تلاش بی‌وقفه در جهت برقراری آسایش و امنیت در کشور برکسی پوشیده نیست و مردم شریف و شایسته ایران اسلامی شاهد فداکاری‌های این سبزپوشان خدوم هستند.

اقدامات هوشمندانه فراجا در تامین و حراست از امنیت درون‌زا این نیاز همیشگی و همه‌جایی با مهربانی توام با اقتدار و تسلط کامل بر شیوه‌های نو و روزآمد با لطف الهی و پشتیبانی حضرت ولی‌عصر (ارواحنا فداه) و به پشتیبانی ملّت در مقابله با فتنه‌ها و تهاجم و جنگ ترکیبی دشمن و دنباله‌روهای خائن آنها، همواره قابل تقدیر و باعث افتخار و سربلندی است.

اینک که فرماندهی انتظامی در همه‌ سطوح مختلف در انجام وظیفه مقدس پاسداری از ایران اسلامی، با حفظ کامل درستکاری و امانت و شجاعت در برقراری امنیت و حفظ حریم امنیت برای خانواده‌ها در مقابله‌ با اغتشاشگران و آشوبگران تجزیه‌طلب، به‌ تکلیف قانونی خود عمل‌ نموده، این‌ خدمتگزاری‌ به‌ حق‌ مایه‌ افتخار، خرسندی و قدردانی ملت ولایت‌مدار ایران اسلامی است.

اینجانب توفیق روز افزون همه‌ آن خدمتگزاران را در انجام وظایف مهم خویش و تحقق منویات ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت‌الله‌ العظمی خامنه‌ای از پیشگاه خدای متعال خواستارم و برای شهدای فرماندهی انتظامی علو درجات و برای خانواده‌های آنان صبر و شکیبایی را درخواست می‌نمایم.»

انتهای پیام
captcha