چادر اسلامی نماد سرافرازی بانوی ايرانی است
کد خبر: 4089982
تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۲

چادر اسلامی نماد سرافرازی بانوی ايرانی است

مسئول خانه قرآنی رقیه(س) اردبیل گفت: حجاب و عفاف يك فرهنگ پويا و نماد پاكی و سرافرازی بانوان ايرانی است كه بايد با رعايت حجاب اسلامی، دشمنان را در اين زمينه نيز مأيوس كرد.

عفاف و حجابفاطمه خدایی، مسئول خانه قرآنی رقیه(س) اردبیل، در گفتگو با ایکنا از اردبیل، اظهار کرد: حجاب و عفاف يك فرهنگ پويا و نماد پاكی و سرافرازی بانوان ايرانی است كه بايد با رعايت حجاب اسلامی، دشمنان را در اين زمينه نيز مأيوس كرد.

خدایی به تبیین دستاوردهای دفاع مقدس پرداخت و تصریح کرد: امنیت و آسایشی که امروز کشورهای مختلف جهان به دنبال آن هستند در سایه ایثار و فداکاری شهدا ایران اسلامی برقرار بوده و شهدا و ایثارگران پرورش یافتگان مادران زینبی این آب و خاک هستند.

وی خواستار انتقال فرهنگ ایثار و شهادت در نسل های پیش رو شد و گفت: پرورش نسل سالم، پویا و جهادگر و در کل نسل گام دومی در گرو مادرانی است که با الگو گرفتن از مکتب عاشورا، رسالت زینبی خود را ایفا می کنند.

مسئول خانه قرآنی رقیه(س) اردبیل تاکید کرد: امروز دشمنان چادر را هدف و نشانه خود قرار داده‌اند چراکه چادر بانوی ایرانی نماد جامعه زنده اسلامی است.

وی اصل با بیان اینکه وحدت و امنیت در سایه دین محقق می‌شود، گفت: امروز جوامع غربی به این اصل و رکن مهم معترف هستند.

خدایی از خطر شکاف نسلها به عنوان بزرگترین خطر قرن نام برد و افزود: اگر ارزش‌های یک نسل به نسل بعدی منتقل نشود مشکل بوجود خواهد آمد و بازگویی مستدل واقعیت‌های جهان امروز و حقایق جهان غرب یکی از راهکارهای تداوم نسل ها است.

انتهای پیام
captcha