امید به آینده در قشر دانشجو تقویت شود
کد خبر: 4089813
تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ۱۴۰۱ - ۰۷:۰۸

امید به آینده در قشر دانشجو تقویت شود

مسئول دفاتر نهاد رهبری در دانشگاه‌های لرستان تأکید بر تقویت معنویت، نشاط دانشجویی و امید به آینده در بین قشر دانشجو، گفت: دشمن با برنامه‌ریزی به‌دنبال آسیب به ارزش‌های جامعه و ایجاد آشوب و اغتشاش است.

حجت الاسلام حبیب حاتمی، مسئول دفاتر نهاد رهبری در دانشگاه‌های لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، نشست هم‌اندیشی مسئولان نهادهای نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های لرستان، دبیران هم‌اندیشی اساتید و مدیران گروه‌های معارف اسلامی نظام دانشگاهی استان با محوریت گفت‌وگو درباره مسائل روز کشور و راهکارهای ارتقای کیفی برنامه‌های سال‌تحصیلی جدید برگزار شد.

این نشست دوشنبه، ۱۲ مهر در سالن جلسات حوزه ریاست دانشگاه لرستان و به ریاست حجت‌الاسلام والمسلمین حبیب حاتمی‌کن‌کبود، مسئول دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان لرستان برگزار شد.

حاتمی‌کن‌کبود در این نشست گفت: تلاش همه نیروها و عوامل این است که سال‌تحصیلی جدید، یک سال سرشار از موفقیت‌های مختلف علمی، تحقیقاتی و پژوهشی در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی باشد و در محیط‌های دانشگاهی هم بیش از پیش، معنویت، نشاط دانشجویی و امید به آینده تقویت شود.

وی افزود: دشمن با برنامه‌ریزی به‌دنبال آسیب به ارزش‌های جامعه و ایجاد آشوب و اغتشاش است که البته با هوشیاری مردم و در صحنه بودن مردم، همواره ناکام مانده است.

مسئول دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان لرستان اضافه کرددر این نشست‌ها، مدیران و کارشناسان دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان، دبیران نهادهای هم‌اندیشی دانشگاه‌ها و مدیران گروه‌های معارف اسلامی دانشگاه‌ها، دیدگاه‌ها و نقطه‌نظرات خود را متناسب با مسائل روز جامعه در جهت ارتقای شیوه‌های کاری، بیان می‌کنند.

حجت‌الاسلام حاتمی‌کن‌کبود، تصریح کرد: گروه‌های معارف اسلامی نظام دانشگاهی استان، نقش مهمی در ترویج مبانی، آموزه‌ها، معارف اسلامی و افزایش بصیرت‌ دینی در سطح دانشجویان دارد که البته متناسب با اقتضائات روز، روش‌های انتقال و تدریس، هر سال باید نسبت به سال گذشته، ارتقا پیدا کنند.

وی ادامه داد: حوادث روزهای اخیر در کشور، گواه این موضوع است که در جهاد تبیین به‌ویژه برای مخاطبان جوان و دانشجو، بایستی اقدامات بیشتر و گسترده‌تری صورت گیرد؛ زیرا شاهد هستیم دشمن با همه توان رسانه‌ای و جنگ نرم به نبرد با ایران اسلامی آمده است تا امنیت و ثبات کشور را مخدوش کند».

در این نشست، مسئولان نهادهای نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان لرستان، دبیران هم‌اندیشی نهادها و مدیران گروه‌های معارف اسلامی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان لرستان، هرکدام دیدگاه‌های خود را متناسب با مسائل روز جامعه، بیان کردند.

انتهای پیام
captcha