آغاز ثبت‌نام دوره‌های جدید آموزشی مؤسسه قرآن و نهج‌البلاغه قم
کد خبر: 4089720
تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۱

آغاز ثبت‌نام دوره‌های جدید آموزشی مؤسسه قرآن و نهج‌البلاغه قم

ثبت‌نام در دوره‌های آموزش سراسری نیم سال آخر ۱۴۰۱ مؤسسه قرآن و نهج‌البلاغه قم در رشته‌های حفظ، قرائت، مفاهیم، تربیت مربی و آمادگی کنکور کارشناسی و کارشناسی‌ارشد آغاز شد.

به گزارش ایکنا، مؤسسه قرآن و نهج‌البلاغه برای بهره‌گیری مناسب از فناوری اطلاعات با تأکید بر فراگیری از طریق دیداری و شنیداری و کاهش حضور در کلاس درس، دوره‌های آموزشی غیر حضوری قرآن و نهج‌البلاغه را طراحی و به صورت آفلاین یا آنلاین برگزار می‌کند.

متقاضیان از امروز تا پایان مهرماه می‌توانند با مراجعه به سایت www.۲noor.ir یا با مراجعه به کانال اطلاع‌رسانی مؤسسه در پیام‌رسان ایتا به نشانی https://eitaa.com/twonoor در رشته مورد علاقه خود ثبت‌نام کنند.

فراخوان ثبت‌نام در دوره‌های آموزشی این مؤسسه در رشته حفظ تلفنی دوساله، چهارساله و...، حفظ تلفنی دوساله، چهارساله نهج‌البلاغه،‌ دوره تلفنی تثبیت قرآن کریم یا نهج البلاغه، آموزش روخوانی و روانخوانی قرآن کریم (آنلاین)، آموزش تجوید (آنلاین)، آموزش صوت و لحن (آنلاین)، آموزش تربیت مربی روخوانی و روانخوانی قرآن کریم (آنلاین)، آموزش تربیت مربی روخوانی و روانخوانی قرآن کریم (آنلاین)، آموزش فراگیری ترجمه قرآن (آنلاین) و دوره مفاهیم و تفسیر نهج‌البلاغه به صورت موضوعی (آنلاین) است.

حجت‌الاسلام رضا‌زاده جویباری، مدیرعامل موسسه قرآن و نهج‌البلاغه قم با اشاره به اینکه محتوای کلاس‌های آموزشی سال گذشته نیز در اختیار علاقه‌مندان قرار داده می‌شود، گفت: همچنین ۱۳ کتاب و جزوه به عنوان محتوای دوره و نیز فلش دروس و تست‌ها نیز آماده شده که کمک می‌کند به فهم بهتر همین دروس، که همه این‌ها در اختیار درخواست‌کنندگان قرار می‌گیرد.

وی افزود: علاقه‌مندان به تهیه کتب و جزوات، فلش دروس تست‌ها و نیز برای شرکت در کلاس‌های آنلاین یا آفلاین می‌توانند به سایت مؤسسه قرآن و نهج‌البلاغه مراجعه کرده یا با پیام مکتوب و صوتی به واتساپ ۰۹۱۲۱۵۱۱۹۷۳ مشاوره لازم را دریافت کنند. همچنین در زمینه انواع کلاس‌های آموزشی مؤسسه می‌توانند به صورت رایگان با واتساپ مورد نظر یا در پیام‌رسان ایتا درخواست خود را اعلام و مشاوره و اطلاعات لازم را دریافت کنند.

انتهای پیام
captcha