دشمن به‌دنبال نابود کردن ارزش‌های دینی در جامعه است
کد خبر: 4089657
تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۳

دشمن به‌دنبال نابود کردن ارزش‌های دینی در جامعه است

رئیس سازمان بسیج اساتید لرستان با بیان اینکه دشمن در جنگ نرم به‌دنبال نابودی ارزش‌های دینی، تغییر فکر و اندیشه و تغییر سبک زندگی مردم است، اظهار کرد: در جنگ نرم و تهاجم فرهنگی، دشمن به‌دنبال آن است که حرف‌هایش و تفکراتش از زبان نوجوانان و جوانان بیان شود و سبک زندگی همان شود که او می‌خواهد.

علی نظری، رئیس سازمان بسیج اساتید لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، علی نظری، رئیس سازمان بسیج اساتید لرستان در آیین تجلیل از ایثارگران دانشگاه لرستان که دوشنبه، 11 مهرماه با حضور ایثارگران دانشگاه لرستان در سالن جلسات شهید میربهرسی این دانشگاه برگزار شد، گفت: دفاع مقدس، جانفشانی شهدای والامقام و ایثارگری ایثارگران برای دفاع از سرزمین و دفاع از ارزش‌های اصیل برآمده از انقلاب اسلامی بود؛ دفاع مقدس از جمله اصطلاحاتی است که به‌صورت مداوم در حال گسترده‌ شدن و رویش در جامعه است.

وی با بیان اینکه همواره شاهد تغییر نوع جنگ‌ها از سوی دشمنان هستیم و می‌طلبد ما نیز در همه ابعاد قدرت نرم، توان خود را افزایش بدهیم، افزود: دشمن در جنگ نرم به‌دنبال نابودی ارزش‌های دینی مردم، تغییر فکر و اندیشه، تغییر سبک زندگی و به‌دنبال تصرف عقول و قلوب مردم است.

رئیس دانشگاه لرستان با بیان اینکه دشمن به‌دنبال ایجاد تنش‌ها و تفرقه‌های قومیتی در کشور و ایجاد آشوب و ناامنی در جامعه است، اظهار کرد: در جنگ نرم و تهاجم فرهنگی، دشمن به‌دنبال آن است که حرف‌هایش و تفکراتش از زبان نوجوانان و جوانان بیان شود و سبک زندگی همان شود که او می‌خواهد.

وی با بیان اینکه دشمن از طریق فضای مجازی به‌دنبال جنگ نرم و ایجاد اغتشاش و آشوب فکری در باورهای معنوی مردم است، گفت: راه اثرگذار مقابله با جنگ نرم دشمن، قدرت نرم است و در این میان ایثارگران بخش مهمی از قدرت نرم نظام مقدس جمهوری اسلامی و کشور هستند.

نظری با بیان اینکه ما باید تلاش کنیم روز به روز به علوم جدید مجهز بشویم تا بتوانیم در جنگ نرم به خوبی با دشمن مقابله کنیم، ادامه داد: تقویت قدرت نرم ایجاب می‌کند روز به روز، بصیرت و زمان‌شناسی تقویت شود؛ سن دانشجو یک سن جوان و مطالبه‌گر است و به همین علت دشمن برای سوءاستفاده از دانشگاه‌ها به‌صورت مداوم تلاش می‌کند.

رئیس دانشگاه لرستان با بیان اینکه ما باید با اقدامات هوشمندانه، خردمندانه و عقلانی، نقشه‌های دشمن را نقش بر آب کنیم، تأکید کرد: خاطرات دوران دفاع مقدس باید مکتوب بشوند تا مستند، دقیق و مدون به نسل‌های بعدی منتقل بشوند.

حجت‌الاسلام عابدین درویشی، رئیس دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه لرستان در این آیین با بیان اینکه در هر جایگاهی که هستیم مدیون خون شهدا و مجاهدت‌های ایثارگران هستیم، گفت: شهیدان، همیشه زنده و ناظر بر اعمال و رفتار ما هستند و امنیت و آرامش جامعه و کشور مرهون جانفشانی‌های شهدای سرافراز است.

محسن کریمی، مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان لرستان نیز با بیان اینکه دشمن به‌دنبال حمله به ارزش‌های اسلامی از جمله حجاب است، اضافه کرد: آشوب‌ها و اغتشاشات اخیر کاملاً برنامه‌ریزی شده از سوی دشمن و عوامل دشمن است.

وی با تأکید بر تقویت فعالیت‌ها در حوزه جهاد تبیین اظهار کرد: عرصه دفاع مقدس الان در حوزه‌هایی همچون جنگ نرم است که دشمن در این زمینه نیز شکست خواهد خورد.

یادآور می‌شود، در این برنامه، ایثارگران مختلف شاغل دانشگاه لرستان، دیدگاه‌های خود درباره راهکارهای انتقال هرچه بهتر و اثرگذارتر ارزش‌ها و آرمان‌های دفاع مقدس به نسل جوان و دانشجویان را بیان کردند و در ادامه رئیس دانشگاه لرستان با اعطای لوح‌های تقدیر و هدایایی از ایثارگران شاغل دانشگاه لرستان و دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه لرستان که در رقابت‌های دانشجویی ورزشی شاهد و ایثارگر کشور موفقیت‌هایی کسب کرده بودند، تجلیل کرد.

انتهای پیام
captcha