هدف دشمن ایجاد جنگ داخلی در ایران است
کد خبر: 4089630
تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۴

هدف دشمن ایجاد جنگ داخلی در ایران است

استاندار لرستان با بیان اینکه هدف اصلی دشمن ایجاد جنگ داخلی در کشور است، گفت: ایران قوی می‌تواند تأثیرات بسیاری بر کشورهای منطقه داشته باشد و حتی موجب الگوپذیری شود، اکنون همگان شاهد هستند که قابلیت و اقتدار ایران مرزهای سیاسی این کشور را کمرنگ کرده است.

فرهاد زیویار، استاندار لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، فرهاد زیویار، استاندار لرستان امروز، 12 مهر در آیین تشییع پیکر شهید مدافع امنیت در خرم‌آباد که در میدان پلیس خرم‌آباد برگزار شد، اظهار کرد: حوادث اخیر در کشور توطئه دشمن بوده و تدارکات سنگینی برای آن در نظر گرفته و در ظاهر اعتراضات بر سر حجاب و آزادی و گشت ارشاد و برخی مسائل دیگر بود اما استکبار، دین و ایران اسلامی را هدف قرار داده است.

وی با بیان اینکه در سال‌های گذشته طرحی برای تجزیه ایران طراحی شد که اصل طرح این بود که ایران قوی و یکپارچه برای نظام غرب و نظام سلطه می‌تواند مشکل‌ساز باشد، افزود: ایران قوی می‌تواند تأثیرات بسیاری بر کشورهای منطقه داشته باشد و حتی موجب الگوپذیری شود، اکنون همگان شاهد هستند که قابلیت و اقتدار ایران مرزهای سیاسی این کشور را کمرنگ کرده است.

استاندار لرستان با بیان اینکه هر رفتار سیاسی از ایران بخشی عمده‌ای از منطقه و جهان را تحت‌تأثیر خود قرار می‌دهد و این مهم استکبار را مجبور می‌کند که ایران قوی از دید نظام سلطه باید ساقط شود، گفت: دشمن با تحریم، توطئه، دسیسه‌های متعدد، ایجاد جنگ در کشورهای منطقه و در نهایت ایجاد ناآرامی در داخل کشور و اجرای اهداف شوم قصد تجزیه ایران اسلامی را دارد و ایجاد هرج و مرج و ناامنی در کشور مانند سایر کشورهای منطقه از اهداف دیگر دشمنان است.

زیویار بیان کرد: حجاب، بدحجابی و آزادی زمینه آغاز ناآرامی است اما ادامه آن با تخریب اموال عمومی، خسارت به بیت‌المال و آتش زدن همراه خواهد بود و دشمن برای ضربه به ایران از هیچ‌گونه نقشه‌ای دریغ نمی‌کند.

وی با بیان اینکه هدف اصلی دشمن ایجاد جنگ داخلی در کشور است، گفت: دشمن با حجاب، آزادی و زن با استفاده از شبکه‌های ماهواره‌ای و مجازی احساسات برخی را جریحه‌دار می‌کند.

استاندار لرستان با بیان اینکه دشمنان می‌دانند که با جنگ نظامی علیه ایران نمی‌توانند با این کشور مقابله کنند و از قدرت بازدارندگی بالایی برخوردار شده‌ایم، با ابزار توطئه و نقشه شوم وارد میدان شده‌اند، گفت: ساختار نظام سیاسی کشور محصول صدها سال مبارزه با استعمار است و نسل‌ها به‌وجود آورنده ایران اسلامی است و نسل سال ۵۷ انقلاب اسلامی را تکمیل کرده است و خون شهدا ادامه دهنده راه انقلاب است و توطئه دشمنان نقش برآب خواهد شد.

یادآور می‌شود، پیکر پاک سرهنگ دوم شهید داود عبداللهی فرمانده یگان امداد نیروی انتظامی شهرستان مریوان که در اغتشاشات اخیر به شهادت رسید امروز در خرم‌آباد تشییع و در زادگاهش روستای بسطام شهرستان سلسله به خاک سپرده شد.

عبداللهی فرمانده یگان امداد نیروی انتظامی شهرستان مریوان بود که شنبه هفته جاری توسط اغتشاشگران مجروح شد و عصر یک‌شنبه به‌دلیل شدت جراحات وارده به درجه رفیع شهادت نائل شد.

شهید عبداللهی متاهل، دارای یک فرزند پسر ۱۱ ساله و دختر ۱۹ ساله است و دیروز مراسم تشییع پیکر پاک و مطهر این شهید والامقام از میدان آزادی سنندج برگزار و به سمت خرم‌آباد رهسپار شد.

هفته گذشته نیز شهید فرید کرم‌پور از مدافعان امنیت اغتشاشات اخیر که در رباط کریم به دست اغتشاشگران شهید شده بود در خرم‌آباد تشییع و خاکسپاری شد.

انتهای پیام
captcha