تلاش جهادگران برای رفع تمام عرصه‌های مورد نیاز جامعه
کد خبر: 4089551
تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۰۰:۳۵

تلاش جهادگران برای رفع تمام عرصه‌های مورد نیاز جامعه

فرمانده سپاه کازرون با اشاره به اقدامات مؤثر گروه‎های جهادی گفت: خداوند اجر و مزد نیکوکاران را ضایع نخواهد کرد چرا که جهادگران با فعالیت‌های شبانه‌روزی در راه رضای الهی برای خدمت به جامعه در همه عرصه‌های مورد نیاز کشور فعال هستند و این پیش‌برندگی بسیج و سپاه است.

غلامرضا توکل، فرمانده سپاه کازرونبه گزارش ایکنا از فارس، غلامرضا توکل، فرمانده سپاه کازرون عصر دوشنبه، 11 مهرماه در جمع مسئولان گروه‌های جهادی این شهرستان با اشاره به روحیه جهادگران گفت: ویژگی گروه‌های جهادی ایمان، اخلاص و توکل بر خداوند متعال است.

وی افزود: پیشینیه جهادگران بسیجی پرافتخار است؛ از زمان شروع جنگ سنگرسازان بدون سنگر بودند و در خط مقدم قرار داشتند و امروز هم بدون هیچ مزد و منتی با تلاش شبانه‌روزی در راه خدمت به خلق فعالیت می‌کنند.

توکل یادآور شد: خداوند اجر و مزد نیکوکاران را ضایع نخواهد کرد چرا که جهادگران با فعالیت‌های شبانه‌روزی در راه رضای الهی برای خدمت به جامعه در همه عرصه‌های مورد نیاز کشور فعال هستند و این پیش‌برندگی بسیج و سپاه است.

فرمانده سپاه کازرون اظهار کرد: جهاد و کوشش برای خوب فکر کردن، عمل کردن و تصمیم‌گیری صحیح در عمل و کار زار است که بحمد الهی گروه‌های جهادی با تعهد و تخصص به خوبی امروز مشکلات را برای مردم و کشور در عرصه‌های مورد نیاز مرتفع کرده است.

وی با تأکید بر اینکه سپاه و بسیج ستون بازدارنده خیمه انقلاب است، گفت: همه وظیفه داریم گام دوم انقلاب را در مقابل جنگ نرم دشمن برای مردم عینی و عملیاتی کنیم.

توکل به اهمیت جهاد تبیین در جامعه اشاره داشت و گفت: امروز دشمنان اسلام و نظام را نشانه رفته‌اند و نقطه مقابل جهاد تبیین، تعریف توسط دشمنان است و اگر واقعیت‌های 40 ساله انقلاب را نگوئیم در مقابل تعریف به وسیله معاندین را شاهد خواهیم بود.

انتهای پیام
captcha