پیام امام‌جمعه خرم‌آباد به‌مناسبت شهادت داوود عبداللهی
کد خبر: 4089523
تاریخ انتشار : ۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۴

پیام امام‌جمعه خرم‌آباد به‌مناسبت شهادت داوود عبداللهی

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با صدور پیامی شهادت مدافع امنیت سرهنگ داوود عبداللهی را تسلیت گفت.

حجت الاسلام شاهرخی، نماینده ولی‌فقیه در لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام والمسلیمن سیداحمدرضا شاهخی، نماینده ولی‌فقیه در استان  و امام‌جمعه خرم‌آباد با صدور پیامی شهادت مدافع امنیت سرهنگ داوود عبدالهی را تسلیت گفت که متن پیام بدین شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم»

وَلَا تَقُولُوا لِمَنْ یُقْتَلُ فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتٌ ۚ بَلْ أَحْیَاءٌ وَلَٰکِنْ لَا تَشْعُرُونَ)

فیض عظمای شهادت؛ اصلی‌ترین راه برای رسیدن به قرب الهی است.

شهید با عبور از این گذرگاه به مقام و مرتبه‌ای می‌رسد که فقط با شهادت در راه خدا می‌توان به آن جایگاه و منزلت بلند مرتبه رسید.

شهید با شهادتش به آرزویش می‌رسد و مسیر را به کسانی می‌آموزد که دل به ارزش‌های اسلامی و انسانی سپرده اند؛ و سرافرازی و سربلندی را برای ملتش به ارمغان می‌آورد.

شهید والامقام سرهنگ داود عبداللهی پس از سال‌ها مجاهدت و فداکاری و برقراری نظم و امنیت و مبارزه با ضد انقلاب و آشوبگران تجزیه‌طلب به همرزمان شهیدش پیوست و روح بلند مرتبه‌اش در آغوش ارواح دیگر شهدای عزیز آرام گرفت.

وقایع و حوادث این روز‌ها و شهادت فرزندان این ملت از نیرو‌های مسلح و فرماندهی انتظامی و جوانان بسیجی و انقلابی؛ ملت ما را در راهش راسخ‌تر و محکم‌تر کرده؛ و قطعاً انتقام عزیزان شهیدش را از آن دشمنان خواهد گرفت.

از عموم مردم شهید پرور شهرستان خرم‌آباد، هیئت‌های مذهبی و رزمندگان اسلام، جوانان بسیجی و انقلابی و حزب‌الهی، خانواده‌های شهدا و جانبازان و نهاد‌ها و سازمان‌های دولتی و غیردولتی درخواست می‌کنم در مراسم تشییع این شهید والامقام شرکت فرمایند.

از خداوند متعال برای دو شهید گرامی سرهنگ داود عبدالهی و شهید استوار یکم فرید کرم‌پور حسنوند علو درجات و برای خانواده آن عزیزان و کلیه بازماندگان صبر و شکیبایی را درخواست می‌نمایم.»

انتهای پیام
captcha