وحشت رژیم صهیونیستی از معادله مقاومت
کد خبر: 4089520
تاریخ انتشار : ۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۲
حزب‌الله لبنان بیان کرد:

وحشت رژیم صهیونیستی از معادله مقاومت

رئیس شورای اجرایی حزب‌الله لبنان تأکید کرد: رژیم صهیونیستی و حامیان مستکبر آن از معادله‌ای که توسط حزب‌الله ترسیم شده است، به وحشت افتاده‌اند.

به گزارش ایکنا، به نقل از النشره، سیدهاشم صفی‌الدین، رئیس شورای اجرایی حزب‌الله لبنان روز دوشنبه گفت: امروز ما شاهد دستاوردهای جدیدی در کشور و درباره ترسیم مرزهای دریایی هستیم و آنچه امروز آشکار شده، این است که موضع لبنان قوی و موضع دشمن ضعیف و سست است و چه زمانی سابقه داشته که اسرائیل اینگونه ضعیف باشد؟

وی گفت: لبنان به خاطر آمادگی مقاومت امن است، دیکته‌های آمریکا را نمی‌پذیرد و با وحدت ملی حقوق دریایی خود را به دست آورده است و با هرگونه هرج و مرج که تناسبی با این کشور ندارد، مخالف است.

صفی‌الدین اضافه کرد: اسرائیل قلدر و متکبر که همه مستکبران از آن حمایت می‌کنند، از معادله‌ای که مقاومت در ابتدای عصر پیروزی‌ها ترسیم کرده، در هراس است و این معادله در هر رویارویی و درگیری بازترسیم می‌شود.

وی افزود: ما یک کشور امن و مطمئن و یک مقاومت قدرتمند و استوار با موضع‌گیری روشن داریم و دشمن ترسان، مضطرب و ضعیف است و از ترس مقاومت نمی‌داند چگونه رفتار کند.

رئیس شورای اجرایی حزب‌الله لبنان گفت: از آنجا که تهدیدات مقاومت واقعی است و پوشالی نیست و اسرائیل و آمریکا می‌دانند این تهدیدات واقعی است، این مسیر انتخاب شد.

وی اضافه کرد: لبنانی‌ها باید از این موضوعات بزرگ عبرت بگیرند و نسبت به موضع‌گیری و اقدامات خود آگاه باشند. ما از روز نخست به آن‌ها گفتیم که به دشمن بهانه و نقطه قوت ندهید.

صفی‌الدین افزود: دشمن بسیار ضعیف‌تر از تهدیدهای شبانه‌روزی بنی گانتس، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی است و ما این واقعیت‌ها را می‌دانیم و از طریق اطلاعاتی، رسانه‌ای، سیاسی و امنیتی پیگیری می‌کنیم.

وی بیان کرد: کار برخی لبنانی‌ها عجیب است، در داخل ما نیازی به عصبانیت، شعارهای پوچ، وعده‌های دروغ و سخنانی که مردم را بترساند و نگران و ناامید کند، نداریم.

رئیس شورای اجرایی حزب‌الله لبنان گفت: مردم باید زمانی که اوضاع داخلی حساس است و شاهد فشارهای آمریکا و غرب و دخالت کشورهای حاشیه خلیج فارس و پیچیدگی‌ها و مشکلات سیاسی، اقتصادی و مالی مختلف هستند، همه این امور را مد نظر قرار داده و برای نجات کشور یک موضع‌گیری صحیح داشته باشد.

انتهای پیام
captcha