اختصاص 45 میلیارد تومان برای کمک به دانش‌آموزان نیازمند
کد خبر: 4089412
تاریخ انتشار : ۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۶

اختصاص 45 میلیارد تومان برای کمک به دانش‌آموزان نیازمند

قائم مقام مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی گفت: تا امروز توانسته‌ایم مبلغ ۱۵ میلیارد تومان کمک نقدی جمع‌آوری شده را به دست نیازمندان برسانیم و طبق هدف‌گذاری انجام شده بنا داریم ۴۵ میلیارد تومان را برای خدمت‌رسانی به دانش‌آموزان نیازمند محقق کنیم.

دانش‌آموزان نیازمندبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی، سیدمصطفی موسوی، قائم مقام مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی، امروز، 11 مهرماه در حاشیه مراسم جشن عاطفه‌ها که در مدرسه دخترانه شاهد معرفت برگزار شد در جمع خبرنگاران بیان کرد: در واقع جشن عاطفه‌ها به صورت نمادین در برخی از مدارس سطح استان و مشهد برگزار می‌شود، اما آنچه مهم است اتصال کمک‌های مردم و نیکوکاران به نیازمندان است که این امر نیز در کمیته امداد در حال اجراست.

وی افزود: تاکنون با عنایت خدا و به فضل امام رضا(ع) توانسته‌ایم مبلغ 15 میلیارد تومان کمک نقدی جمع‌آوری شده را به دست نیازمندان برسانیم و طبق هدف‌گذاری انجام شده بنا داریم 45 میلیارد تومان را برای خدمت‌رسانی به دانش‌آموزان نیازمند محقق کنیم.

قائم مقام مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی اظهار کرد: کمک‌هایی که در سطح استان به صورت نقدی و کالا چه به روش‌های نوین و چه به روش‌های دیگر صورت گرفته به نیازمندان تقدیم خواهد شد و این مراسم تا پایان سال ادامه دارد، اما مراسم نمادین تا 15 مهرماه ادامه دارد.

موسوی در تشریح نحوه جمع‌آوری کمک‌های خیران و نیکوکاران ابراز کرد: مردم می‌توانند از طریق روش‌های مجازی و یا با مراجعه به صورت حضوری در 600 مرکز نیکوکاری سطح استان، کمک‌های خود را به نیازمندان اهدا کنند.

وی تصریح کرد: در سطح استان 45 هزار دانش‌آموز نیازمند، تحت پوشش کمیته امداد هستند و از طرفی تعداد 60 هزار دانش‌آموز نیازمند از سوی آموزش و پرورش شناسایی شده‌اند که به همه این دانش‌آموزان بسته‌های تحصیلی اهدا خواهد شد.

قائم مقام مدیر کل کمیته امداد خراسان رضوی ادامه داد: از تعداد کل دانش‌آموزان شناسایی شده در استان، نزدیک به 25 هزار دانش‌آموز در سطح مشهد هستند و کمک‌ها به آنها ارائه خواهد شد.

وی در خصوص ارزش بسته‌های اهدایی به دانش‌آموزان گفت: سرانه تعریف شده بین 300 تا 700 هزار تومان است که در بخش‌های مختلف به دانش‌آموزان اهدا می‌شود و بخشی از آن در قالب بسته تحصیلی ارائه خواهد شد.

انتهای پیام
captcha