زنگ جشن عاطفه‌ها در مدارس قم نواخته شد
کد خبر: 4088491
تاریخ انتشار : ۰۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۷
هم‌زمان با آغاز سال تحصیلی:

زنگ جشن عاطفه‌ها در مدارس قم نواخته شد

پس از دو سال تحصیل دانش‌آموزان به صورت مجازی، در آغاز سال تحصیلی و باز شدن مدارس، زنگ جشن عاطفه‌ها در دبستان دخترانه امیرالمؤمنین(ع) پردیسان استان قم نواخته شد.

زنگ جشن عاطفه‌ها در مدارس قم نواخته شدبه گزارش ایکنا از قم، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، محمد نجفی، قائم مقام مدیرکل کمیته امداد استان قم، در آئین نواختن زنگ عاطفه‌ها در دبستان امیرالمؤمنین(ع) پردیسان، با گرامیداشت یاد و خاطره ایثارگری‌های رزمندگان اسلام در هشت سال جنگ تحمیلی اظهار کرد: در استان قم 6 هزار و 676 دانش‌آموز، تحت حمایت این نهاد قرار دارند.
وی با تأکید بر اینکه فقر نباید دلیل ترک تحصیل باشد ادامه داد: برگزاری این جشن در مدارس، موجب ایثار و همبستگی بیشتر دانش‌آموزان در ترویج فرهنگ نیکوکاری و انسان‌دوستی است.

علیرضا رحیمی، مدیرکل آموزش و پرورش استان قم نیز در این مراسم با تبریک آغاز سال تحصیلی و گرامیداشت هفته دفاع مقدس، جشن عاطفه‌ها را فرصتی مناسب برای مردم و دانش‌آموزان دانست و گفت: این جشن باشکوه و خداپسندانه، امروز در هزار و 481 مدرسه استان برگزار می‌شود.
وی با اشاره به اینکه در حال حاضر بیش از سه هزار دانش‌آموز توسط فرهنگیان، کمک و حمایت می‌شوند گفت: همه باید دست به دست هم بدهیم تا هیچ دانش‌آموزی بخاطر فقر از تحصیل محروم نشود.
در این مراسم که زنگ جشن عاطفه‌ها توسط فرزند شهید عبدالعزیز ستارپناه از کارکنان مدرسه امیرالمؤمنین(ع) نواخته شد، از تمام کارکنان این مدرسه که از حامیان ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان قم هستند با اهدای لوح سپاس و یادبود معنوی قدردانی شد.

انتهای پیام
captcha