برگزاری دوره‌های استعدادیابی قرائت قرآن در البرز
کد خبر: 4086611
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۳

برگزاری دوره‌های استعدادیابی قرائت قرآن در البرز

دوره استعدادیابی قرائت قرآنی ویژه گروه سنی ۱۲ الی ۱۵ سال از سوی امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان البرز برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا به نقل از تلاوت، طرح استعدادیابی در حوزه قرائت قرآن ویژه گروه سنی ۱۲ الی ۱۵ سال از سوی امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان البرز برگزار می‌شود.

این دوره با هدف درخشش هرچه بیشتر این قشر فراهم شده است و در آن از همه نوجوانان ۱۲ سال به بالا دعوت شده است تا اگر به حوزه قرائت قرآن کریم علاقه‌مند هستند در دوره‌های مربوطه شرکت کرده و پس از برگزاری آزمون به دوره‌های استعدادیابی راه پیدا کنند.

این قشر در دوره‌های مختلف و مسابقات سازمان اوقاف، آموزش و پرورش و… شرکت کرده و موفق به کسب مقام شده‌اند که ازجمله آن‌ها می‌توان به امیرحسین جعفرزاده، سید‌امیرعلی ناصری، علی واحدی و حمید‌رضا ملازاده اشاره کرد که در این آزمون‌ها حائز رتبه برتر شده‌اند.

جواد ملازاده، رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان البرز در این خصوص گفت: استعدادیابی در حوزه قرائت قرآن کریم ویژه برادران در حال برگزاری است. رده سنی این طرح نوجوانان بود، که بیش از ۵۰ نفر در این طرح شرکت کردند. قاریان خوبی نیز در بخش قرائت تقلیدی و تطبیقی آموزش دیدند.

وی با اشاره به اینکه قاریان خوبی را تربیت و به این حوزه معرفی کرده ایم، ادامه داد: امیدواریم این افراد بتوانند راه اساتید برجسته را ادامه بدهند. در طرح جدید استعدادیابی، ۲۵ نفر در شهرستان‌ها شناسایی شده‌اند که مسیر به درستی در حال پیشرفت است و امیدواریم بتوانیم خدمات‌رسانی خوبی را داشته باشیم.

انتهای پیام
captcha