اجرای برنامه‌های کاروان قرآنی نور در نجف اشرف + فیلم
کد خبر: 4084592
تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۹

اجرای برنامه‌های کاروان قرآنی نور در نجف اشرف + فیلم

قاریان و گروه‌های تواشیح کاروان نور اربعین حسینی با ورود به نجف اشرف اجرای برنامه‌ها و برپایی محافل قرآنی را آغاز کردند.

کاروان قرآنی نور در نجف اشرفبه گزارش ایکنا، اعضای کاروان قرآنی جمهوری اسلامی ایران(کاروان نور) با ورود به شهر نجف برنامه‌ها، محافل و کرسی‌های تلاوت را برگزار و اجرای آن را تا شب اربعین در کربلای معلی ادامه خواهند داد.
حضور در برنامه‌های تلویزیونی پخش محافل از شبکه‌های مختلف سیما و‌ پلتفرم‌های مجازی از دیگر برنامه‌های کاروان نور است.

این کاروان متشکل از ۲۱ قاری و اعضای دو گروه تواشیح بین‌المللی است و همچنین ۹ نفر عوامل اجرایی و رسانه‌ای است.

جعفر عرفانیان‌ارغوانیان از خراسان رضوی، سیدمحمدعلی موسوی‌فرحبخش از کرمان، مهدی فروغی از قم، یوسف جعفرزاده از هرمزگان، محمدمهدی روحانی‌سروستانی از فارس، مصطفی احمدی‌محمدیه و سیدروح‌الله لسان‌طوسی از خراسان رضوی، سیدپارسا انگشتان از مازندران، میثم حمیدی‌نیک از قم، عرفان حسن‌زاده‌بشیر از آذربایجان شرقی، ابوالفضل قدرتی از خراسان شمالی، سیدمحمد کرمانی، حسن حکیمی، مهدی غلام‌نژاد، حمیدرضا احمدی‌وفا و مجتبی پرویزی از تهران از جمله اعضای این کاروان هستند.

از دیگر اعضای کاروان نور می‌توان به پیمان کاظمی از اردبیل، مهدی تقی‌پور و مصطفی قاسمی‌محله‌کلایی از مازندران، ابوالفضل چمن‌فارمد از خراسان رضوی، اعتصام زینعلی‌تاجانی از قم و صادق طویرسیاری، سرپرست گروه تواشیح بین‌المللی یاسین از مازندران و مسعود ابوطالبی سرپرست گروه تواشیح بین‌المللی فلق از اصفهان اشاره کرد.

یادآور می‌شود، کاروان قرآنی جمهوری اسلامی ایران عصر پنجشنبه ۱۷ شهریورماه، تهران را به مقصد نجف ترک کرد.
مراسم بدرقه کاروان قرآنی نور با حضور محمدتقی میرزاجانی، معاون ارتباطات شورای عالی قرآن در ترمینال سلام فرودگاه امام خمینی(ره) برگزار شد.
در ذیل تلاوت مهدی عادلی، قاری بین‌المللی در شهر نجف را مشاهده می‌کنید.
انتهای پیام
captcha