ترویج فرهنگ مطالبه‌گری دانشجویان با برپایی کرسی‌های آزاداندیشی
کد خبر: 4084167
تاریخ انتشار : ۱۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۶

ترویج فرهنگ مطالبه‌گری دانشجویان با برپایی کرسی‌های آزاداندیشی

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان با اشاره به نقش دانشجویان در پیروزی انقلاب اسلامی گفت: برپایی کرسی‌های آزاداندیشی سبب ترویج فرهنگ مطالبه‌گری دانشجویان می‌شود.

مجید منعمی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان،به گزارش ایکنا از لرستان، مجید منعمی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان، پنجشنبه ۱۷ شهریور در اختتامیه طرح حامیم که در دانشگاه آزاد بروجرد برگزار شد، اظهار کرد: بخش عمده زمینه‌سازی انقلاب در قبل از انقلاب و بعد از انقلاب بر عهده دانشجویان بوده و هست.

وی با بیان اینکه بعد از پیروزی انقلاب نیز دانشجویان در جریانات انقلاب نقش بارزی داشتند، گفت: انقلاب اسلامی مبدا تمدن نوین اسلامی است کمااینکه امروز دولت مردمی که به همت رئیس جمهور ایجاد شده در راستای منویات و مطالبات رهبری گام برداشته می‌شود.

منعمی برپایی کرسی‌های آزاداندیشی سبب ترویج فرهنگ مطالبه‌گری دانشجویان می‌شود. افزود: امروز دانشجویان از فضای کنشگری فاصله گرفته اند، دانشجویان باید مسئولان را به چالش کشیده و مطالبه گر باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان با تاکید بر اینکه دانشجویان باید همه ابعاد فرهنگی و سیاسی و اجتماعی جامعه را در نظر داشته باشند و مطالبه گر و جستجوگر باشند، گفت: کرسی‌های آزاد اندیشی در دانشگاه‌ها باید رونق بگیرد زیرا در جهاد تبیین و جریانات انقلاب تاثیرگذار است.

وی گفت: حضور در بین دانشجویان از تمایلات دولت است و دانشجو به عنوان موذن جامعه باید همواره بیدار باشد.

انتهای پیام
captcha