برپایی ۳۷۰ موکب با همکاری سازمان اوقاف در اربعین
کد خبر: 4080723
تاریخ انتشار : ۰۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۷

برپایی ۳۷۰ موکب با همکاری سازمان اوقاف در اربعین

مدیرکل بقاع و اماکن مذهبی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور گفت:۳۷۰ موکب با همکاری سازمان اوقاف و امور خیریه کشور در ایران و عراق برپا می‌شود.

حجت الاسلام نوروز پور مدیر کل بقاع و اماکن مذهبی اوقاف کشور

به گزارش ایکنا از گلستان، حجت‌الاسلام محمد نوروزپور، مدیرکل بقاع و اماکن مذهبی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور در جلسه هماهنگی و هم‌افزایی برپایی موکب امامزادگان و بقاع متبرکه در مرز مهران که امروز، ۳ شهریور به میزبانی استان گلستان در امامزاده عبدالله(ع) شهرستان گرگان برگزار شد، گفت: برپایی ۳۷۰ موکب با همکاری سازمان اوقاف ۳۷۰ موکب با همکاری سازمان اوقاف و امور خیریه کشور در ایران و عراق برپا می‌شود.

مدیرکل بقاع و اماکن مذهبی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور با بیان‌اینکه این موکب‌ها در مرز‌های کشور و در نجف، کربلا، سامرا، کاظمین و مسیر‌های منتهی به اماکن زیارتی برپا می‌شود، تصریح کرد: برنامه‌ریزی برای خدمت رسانی به زائران حسینی امروز و فردا انجام می‌شود و موکب‌ها در مرز مهران مستقر خواهند شد.

حجت‌الاسلام نوروزپور به خدمات مواکب شامل خدماتی از قبیل برنامه‌های فرهنگی، طبخ غذا و اسکان زائران اشاره کرد وگفت: بیشتر هزینه‌هایی که در موکب‌ها مصرف می‌شوند از محل کمک‌های مردمی است، لذا کسانی که قصد خدمت و کمک به این زوار را دارند می‌توانند به بقاع متبرکه مراجعه کرده و کمک‌های نقدی و غیر نقدی خودشان را تقدیم کنند.
مدیرکل بقاع و اماکن مذهبی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور بیان کرد: با توجه به اینکه تردد زائران تا چند روز بعد از اربعین در مرزهای مهران همچنان ادامه دارد، لذا خدمت‌رسانی مواکب به زائران تا سه روز بعد از اربعین دایر می‌باشد.

 

انتهای پیام
captcha