پیام تبریک مدیرکل اطلاعات لرستان به مناسبت روز پزشک
کد خبر: 4080624
تاریخ انتشار : ۰۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۳

پیام تبریک مدیرکل اطلاعات لرستان به مناسبت روز پزشک

مدیرکل اطلاعات لرستان در پیامی فرا رسیدن روز پزشک را تبریک گفت.

پیام تبریک مدیرکل اطلاعات لرستان به مناسبت روز پزشکبه گزارش ایکنا از لرستان، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل اطلاعات لرستان، مدیرکل اطلاعات استان در پیامی روز پزشک را تبریک گفت.

متن پیام مدیرکل اطلاعات لرستان به شرح زیر است؛

اگر احساس تعهد به علم، انسان و انسانیت نبود، بلا شک امروز پیشرفت‌هایی که شما در پزشکى ملاحظه می‌کنید، کشف و حاصل نشده بود؛ این را قدر بدانید. این احساس تعهد، خیلى ارزشمند است.‏

«مقام معظم رهبری‌ مدظله العالی»

امنیت و سلامت دو نعمت الهی هستند که به گفته خداوند قادر تا زمان مواجهه با آن، پنهان هستند. سلامت و صحت و سلامت اعضای جامعه مرهون تلاش و زحمات عزیزانی است که با روح بلند خود انسان را در مواجهه با بیماری و مریضی‌ها در امان نگه می‌دارند.

پزشکان، مجاهدانی هستند که در سخت‌ترین لحظات عمر انسان‌ها که همان در خطر افتادن سلامتشان است می‌کوشند و صادقانه برای صحت آحاد جامعه تلاش می‌کنند.

نقش موثر پزشکان در دوره‌های مختلف از جمله در طول دوران دفاع مقدس و روزهای سخت کرونایی فراموش نشدنی است. شیوع ویروس کرونا علاوه بر برجسته کردن نقش سلامت در اعتلای جامعه، مشعل شهادت شهدای مدافع سلامت را فروزان کرد.

پزشکان متعهد و دلسوز نقش موثر در سلامت جامعه داشته و بر همین اساس تجلیل از مقام شامخ پزشکان کمترین کار در مقابل تلاش‌ها مجاهدت‌‌های آنان است.

بدینوسیله روز پزشک را که با زاد روز طبیب عالیقدر ایرانی، شیخ‌الرئیس ابوعلی سینا، نامگذاری شده است، به تمام پزشکان متعهد و دلسوز استان لرستان تبریک عرض نموده و استمرار توفیقاتشان را از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

مدیرکل اطلاعات لرستان

انتهای پیام
captcha