برگزاری جلسات پخش و‌ نقد آثار سینمایی در لرستان
کد خبر: 4080576
تاریخ انتشار : ۰۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۹

برگزاری جلسات پخش و‌ نقد آثار سینمایی در لرستان

سلسله کارگاه‌های پخش و نقد فیلم هر هفته با حضور فعالان سینمایی و هنرمندان در حوزه هنری لرستان برگزار می‌شود.

کارگاه نقد آثار سینماییبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی حوزه هنری لرستان، سلسله کارگاه‌های پخش و نقد فیلم هر هفته با حضور فعالان سینمایی و هنرمندان در حوزه هنری لرستان برگزار می‌شود.

در این برنامه که به همت واحد آموزش و پژوهش حوزه هنری لرستان برگزار می‌شود هر هفته یک اثر سینمایی با حضور علاقمندان مورد نقد و بررسی قرار می‌گیرد.

هدف از برگزاری این کارگاه آشنایی بیشتر فیلمسازان لرستانی با شیوه‌های نقد علمی آثار سینمایی و همچنین ارائه نمونه‌های برگزیده سینمای ایران و جهان برای علاقمندان سینما است کمااینکه برگزاری نشست‌های تخصصی و نقد و بررسی آثار می‌تواند به ارتقای سطح دانش سینمایی فعالان عرصه فیلمسازی کمک کند و موجب تقویت بنیه علمی هنرمندان این رشته شود.

تاکنون هشت جسله از برنامه پخش و نقد آثار سینمایی با حضور فیلمسازان و علاقمندان در سالن ماه حوزه هنری لرستان برگزار شده و قرار است این هفته فیلم «سرخ پوست» به کارگردانی نیما جاویدی در این برنامه مورد نقد و بررسی قرار گیرد.

گفتنی است، سلسله نشست‌های پخش و نقد آثار سینمایی، هر هفته روزهای چهارشنبه ساعت ۱۸ عصر در حوزه هنری لرستان برگزار می‌شود و حضور در این برنامه هنری برای علاقمندان آزاد است.

انتهای پیام
captcha