«دولت عشق» در تلویزیون تشکیل می‌شود + فیلم
کد خبر: 4080501
تاریخ انتشار : ۰۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۳
با فیلم‌های پایان هفته؛

«دولت عشق» در تلویزیون تشکیل می‌شود + فیلم

در پایان هفته جاری فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی مختلفی چون «دولت عشق» روی آنتن خواهند رفت.

فیلم‌های سینمایی، تلویزیونی و انیمیشن؛ «دولت عشق»، «تیرباران»، «روزهای زندگی»، «محمد زکریای رازی»، «سپید به رنگ مروارید»، «دو روی سکه»، «برادرم خسرو»، «مهمانی خصوصی» و... پنجشنبه و جمعه 3 و 4 شهریور از شبکه‌های سیما روی آنتن می‌رود.

شبکه یک سیما

فیلم تلویزیونی «دولت عشق» به کارگردانی حمید بهمنی، جمعه 4 شهریور ساعت 16 از شبکه یک سیما پخش خواهد شد. این فیلم به زندگی محمدعلی رجایی از دوران کودکی تا زمان کشته شدن می‌پردازد. سیدجواد هاشمی، احمد میررفیعی، امیر گرجی، حبیب‌الله حداد و حمید اصغری تتماج در فیلم تلویزیونی «دولت عشق» بازی کرده‌اند.

شبکه دو سیما

فیلم سینمایی «تیر باران» به کارگردانی علی اصغر شادروان، پنجشنبه 3 شهریور ساعت 17:55 از شبکه دو سیما پخش خواهد شد. در این فیلم خواهیم دید: بهمن ماه سال 1343 محمد اندرزگو به همراه چند تن دیگر روبروی ساختمان مجلس منتظر می‌شوند تا حسنعلی منصور را ترور کنند. ترور با موفقیت انجام می‌شود، اما مأموران با تجسس بسیار همه عاملین ترور بجز سیدعلی اندرزگو را دستگیر و اعدام می‌کنند. مجید مجیدی، جعفر دهقان، رضا چراغی، عطاءالله سلمانیان و حبیب‌الله رجبعلی در فیلم سینمایی «تیر باران» نقش‌آفرینی کرده‌اند.

«دولت عشق» در سیما «تیرباران» شدند

فیلم سینمایی «روزهای زندگی» به کارگردانی پرویز شیخ طادی، پنجشنبه 3 شهریور ساعت 23:30 از شبکه دو سیما پخش می‌شود. داستان فیلم «روزهای زندگی» به آخرین روزهای جنگ تحمیلی مربوط است. در یک بیمارستان صحرایی نزدیک خط مقدم جبهه دکتر امیرعلی علوی که سرپرستی بیمارستان را به عهده دارد با تمام تخصص و علاقه و توانش به مداوای مجروحان جنگ مشغول است و همسرش لیلا نیز که پرستار و دستیارش است با او کار می‌کند. امید فرخ‌نژاد، هنگامه قاضیانی، کریم اکبری مبارکه، کوروش سلیمانی و حسن سالار در فیلم سینمایی «روزهای زندگی» ایفای نقش کرده‌اند.

انیمیشن سینمایی «محمد زکریای رازی» به کارگردانی فرشاد شفیعی، جمعه 4 شهریور ساعت 8 از شبکه دو سیما پخش خواهد شد. در این انیمیشن خواهیم دید: محمد، پسر بچه‌ای است که دوستدار کسب علم و دانش است. او که پدر خود را از دست داده است، به اتفاق مادر، در ری زندگی می‌کند. پدر او زرگر بوده است و حالا که از دنیا رفته است، اوضاع مالی خوبی ندارند. مادر او برای فرار از فقر، ناچار است با مرد دیگری ازدواج کند و سرپرستی محمد به خواجه احمد، سپرده می‌شود.

شبکه سه سیما

فیلم تلویزیونی «سپید به رنگ مروارید» به کارگردانی سیدروح الله حجازی، پنج‌شنبه 3 شهریور ساعت 10 از شبکه سه سیما پخش می‌شود. این فیلم داستان زندگی مادری است که فرزندش «احمد» سال‌هاست که زندگی نباتی دارد و او سال‌هاست که از خانه بیرون نرفته و از «احمد» مراقبت می‌کند. رابعه مدنی، شاهرخ استخری، لیندا کیانی، سهی بانو ذولقدر، حسام محمودی، مینا سلیمی و فرزاد رمضانی در فیلم تلویزیونی «سپید به رنگ مروارید» هنرنمایی کرده‌اند.

فیلم تلویزیونی «ناتمام» به کارگردانی کاوه سجادی حسینی، جمعه 4 شهریور ساعت 10 به روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود. در این فیلم خواهید دید: با دستگیری فردی به نام سرلک که قاچاقچی مواد مخدر است سرگرد بهرامی و تیمش درگیر پرونده پیچیده‌ای می‌شوند. در همان زمان به پاسگاه حمله می‌شود. سرگرد بهرامی به ماشینی که سرلک را با آن دستگیر کرده‌اند مشکوک می‌شود. در پی این تحقیقات آنها مقدار زیادی شمش طلا در ماشین مسروقه پیدا می‌کنند. نادر برهانی مرند، فریدون محرابی و امین میری در فیلم سینمایی «ناتمام» بازی کرده‌اند.

شبکه نمایش

فیلم تلویزیونی «مرتضی» به کارگردانی محمد حمزه‌ای، پنج شنبه 3 شهریور ساعت 13 از شبکه نمایش پخش می‌شود. این فیلم قصه زندگی مرتضی جوان شهرستانی است که بعد از زلزله بم برای کار و زندگی و تحصیل به تهران آمده اما ناخواسته مرتکب قتلی می‌شود که فصل دیگری در زندگی او رقم می‌خورد. محمد حاتمی، سعید زارع، فرشته مرعشی، فرزاد باقری، مهدی صباغی، اکبر آیین، غلامرضا رمضانی، ارشیا توکلی، میثم رازفر، ساناز فلاحی فرد، پوپک رنجبر و مهرداد ضیایی در تله فیلم «مرتضی» بازی کرده‌اند.

«دولت عشق» در سیما «تیرباران» شدند

فیلم سینمایی «دو روی سکه» به کارگردانی محمد متوسلانی، جمعه 4 شهریور ساعت 13 از شبکه نمایش پخش می‌شود. این فیلم داستان شخصی به نام امیر را روایت می‌کند که پس از 3 سال از زندان آزاد می‌شود و به توصیه عمویش به کار در یک مبل فروشی مشغول می‌شود. ابوالفضل پورعرب، احمد هاشمی، لیلا مصدقی، مرتضی ضرابی و نادیا گلچین در فیلم سینمایی «دو روی سکه» هنرنمایی کرده‌اند.

فیلم سینمایی «برادرم خسرو» به کارگردانی احسان بیگلری، جمعه 4 شهریور ساعت 19 از شبکه نمایش پخش می‌شود. در این فیلم خواهیم دید: خسرو، به اختلال دوقطبی مبتلاست و با خواهرش زندگی می‌کند. خواهر قصد سفر دارد و لذا خسرو باید تا بازگشتش در منزل برادرش ناصر بماند. ناصر دندانپزشک است و برخلاف برادر بیمار خود زندگی بسیار منظم و اصول سخت و محکمی دارد. تفاوت این دو برادر چالش ها و درگیری های فراوانی را موجب می‌شود. شهاب حسینی، ناصر هاشمی، هنگامه قاضیانی و بیتا فرهی در فیلم سینمایی «برادرم خسرو» هنرنمایی کرده‌اند.

شبکه افق

فیلم سینمایی «میهمانی خصوصی» به کارگردانی حسن هدایت، جمعه 4 شهریور ماه ساعت 18 از شبکه افق پخش خواهد شد. در این فیلم خواهیم دید: پس از کودتای 28 مرداد 1332 سه محکوم سیاسی عضو حزب توده ایران و یک محکوم عادی،‌ هنگام انتقال به زندان می گریزند و به خانه یکی از اعضای وزارت امور خارجه، که میهمانی در آن برگزار است، هجوم می‌برند و همه را به گروگان می‌گیرند. پرویز پورحسینی، هادی اسلامی، توران مهرزاد، میترا قمصری، سهیلا ریاحی، محمد برسوزیان، اصغر زمانی، منوچهر حامدی، خسرو دستگیر و کیومرث ملک مطیعی در فیلم سینمایی «میهمانی خصوصی» هنرنمایی کرده‌اند.

انتهای پیام
captcha