دعوت از دانشجویان برای عضویت در کانون‌های فرهنگی و هنری دانشگاه لرستان
کد خبر: 4080488
تاریخ انتشار : ۰۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۰

دعوت از دانشجویان برای عضویت در کانون‌های فرهنگی و هنری دانشگاه لرستان

کانون‌های دانشجویی دانشگاه لرستان در حوزه‌های جهادی شهید سلیمانی، خیریه ستین، رسانه، شعر و ادب، فرهنگ اسلامی ملل، قرآن و عترت، مهدویت، نماز و نیایش، نمایش، کتابخوانی و ... از دانشجویان علاقه‌مند، عضوگیری می‌کنند.

فراخوان دانشگاه لرستانبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه لرستان، کانون‌های فرهنگی، هنری و اجتماعی دانشجویی دانشگاه لرستان، از دانشجویان علاقه‌مند، عضوگیری می‌کنند.

این کانون‌ها که در زمینه‌های مختلف و متنوع و زیرنظر معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان فعالیت می‌کنند علاوه بر برگزاری انتخابات درون‌کانونی، به عضوگیری از دانشجویان علاقه‌مند به فعالیت‌های مختلف گروهی می‌پردازند.

این کانون‌ها در حوزه‌های متنوعی همچون آوا، باستانشناسی، جهادی شهید سلیمانی، خیریه ستین، رسانه، شعر و ادب، صنایع دستی، فرهنگ اسلامی ملل، فیلم و عکس، قرآن و عترت، گرافیک محیطی، آسیب‌شناسی، گردشگری، محیط‌ زیست، مهدویت، نشاط و سلامت، نماز و نیایش، نمایش، نوا، هلال احمر، هنرهای تجسمی، کارآفرینی، کتابخوانی و لرستان‌شناسی فعالیت دارند.

دانشگاه لرستان بیش از هشت هزار دانشجو دارد که یک ظرفیت جمعیتی مهم برای رونق فعالیت‌های بانشاط گروهی دانشجویی است.

معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان از دانشجویان علاقه‌مند به فعالیت‌های فرهنگی، هنری و اجتماعی دعوت کرده است متناسب با علاقه و استعداد خویش، عضو این کانون‌ها شوند.

دانشجویان علاقه‌مند می‌توانند به اداره کانون‌های فرهنگی، هنری دانشگاه لرستان واقع در سایت مرکزی دانشگاه مراجعه کنند، همچنین شماره تلفن 09161590899 برای کسب اطلاعات بیشتر، اعلام شده است.

انتهای پیام
captcha