بهترین نقد رسانه‌های فارس تشویق خواهد شد
کد خبر: 4078958
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۵

بهترین نقد رسانه‌های فارس تشویق خواهد شد

استاندار فارس با بیان اینکه سه مورد از بهترین نقدهای اصحاب رسانه در هر ماه تشویق خواهد شد، به شرطی که بهترین پیشنهادات در کنار آن باشد چون صرفاً نقد کردن کافی نیست و مشکل جامعه را حل نخواهد کرد، گفت: نقد باید منصفانه، مؤدبانه و کارشناسانه باشد.

محمدهادی ایمانیه، استاندار فارسبه گزارش ایکنا از فارس، مراسم بزرگداشت روز خبرنگار با حضور حمیدرضا قانعی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس و محمدهادی ایمانیه، استاندار فارس شب گذشته، ۲۶ مردادماه در تالار حافظ شیراز برگزار شد. در این مراسم تعدادی از خبرنگاران و عکاسان به بیان مشکلات اصحاب رسانه از جمله فقدان بیمه، عدم ثبات شغلی، مشکلات مسکن، حقوق پایین و ... پرداختند و پیشنهاداتی نیز بیان شد.

محمد هادی ایمانیه، استاندار فارس در این مراسم ضمن تبریک روز خبرنگار گفت: در حد توان تلاش خواهیم کرد که دغدغه‌های اصحاب رسانه برطرف شود البته قول انجام همه آن‌ها را نمی‌توان داد چون برخی در اختیارات ما نیست.

وی با اشاره به بحث ثبات شغلی خواستار ارائه طرحی در حد امکانات و توانمندی استان از جانب خبرنگاران شد و پیشنهاد کرد که شورایی شبیه شورای اداره تعاون و کار به عنوان نماینده اداره ارشاد و نماینده اصحاب رسانه تنظیم شود که در این زمینه تصمیم‌گیری کند و اگر شکایتی وجود داشت به این شورا شکایت شود که فلان مدیر مسئول چرا بدون دلیل یک نفر را تعدیل کرده است.

ایمانیه در ادامه اظهار کرد: در بحث بیمه به خصوص بیمه درمانی، از صندوق مسئولیت اجتماعی استان می‎توانیم به صندوق بیمه شدن خبرنگاران استان کمک کنیم تا این دغدغه رفع شود.

استاندار فارس افزود: در بحث مسکن خبرنگاران به خصوص امسال که فرصت جهش ملی مسکن فراهم شده دست ما نیز باز است تا این مسئله را بتوانیم حل کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: اگر اهالی رسانه اطلاع دارند که خدماتی در سایر استان‌ها به خبرنگاران ارائه می‌شود که در استان فارس ارائه نمی‌شود در این زمینه صحبت‌های آن‌ها را می‌شنویم و می‌توانند آن را به صورت مکتوب ارائه کنند تا بررسی کنیم.

ایمانیه اظهار کرد: سه مورد از بهترین نقدهای اصحاب رسانه که در هر ماه انجام می‌شود تشویق خواهد شد، به شرطی که بهترین پیشنهادات در کنار آن باشد چون صرفاً نقد کردن کافی نیست و مشکل جامعه را حل نخواهد کرد و البته نقد باید منصفانه، مؤدبانه و کارشناسانه باشد.

استاندار فارس در پایان بیان کرد: از محل تبصره ۱۶، وام قرض‌الحسنه چهار درصد برای اشتغال داده می‌شود که سال گذشته ۱۰۰ میلیون بوده و امسال احتمالا به ۱۵۰ میلیون تومان افزایش پیدا خواهد کرد که ۲۰۰ مورد از این وام‌ها را می‌توانیم برای حوزه اشتغال رسانه‌ها اختصاص دهیم تا برای تجهیزات استفاده شود.

انتهای پیام
captcha