اجرای مرحله استانی چهاردهمین مسابقات قرآن وزارت نیرو + آمار شرکت‌کنندگان
کد خبر: 4078719
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۲

اجرای مرحله استانی چهاردهمین مسابقات قرآن وزارت نیرو + آمار شرکت‌کنندگان

مرحله استانی چهاردهمین دوره مسابقات قرآن و عترت مجموعه وزارت نیرو امروز به صورت همزمان در سراسر کشور در بخش تفسیر برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا، چهاردهمین دوره مسابقات قرآنی وزارت نیرو با هدف ترویج فرهنگ قرآن و انس بیشتر مردم با کتاب انسان‌ساز قرآن کریم و الگو گرفتن برای تحقق سبک زندگی اسلامی، تا دقایقی دیگر به صورت سراسری در کل کشور در حال برگزاری است.

مهدی قبادی، رئیس مرکز قرآن و عترت دفتر امور فرهنگی و دینی وزارت نیرو در گفت‌وگو با ایکنا در خصوص این مسابقات گفت: این مسابقات ویژه کارکنان، همسر همکاران و فرزندان دانشجوی تحت تکفل کارکنان وزارت نیرو در رشته‌های قرائت (تحقیق) جزء ۲۱ تا ۲۵ قرآن، قرائت (ترتیل) جزء ۲۱ تا ۲۵، حفظ ۱۰۰ آیه، تفسیر و تحقیق موضوعی قرآن در موضوعات مهدویت در قرآن، سبک زندگی از نظر قرآن و احادیث، خانواده متعالی از دیدگاه قرآن و حجاب از منظر قرآن و احادیث برپا می‌شود.

رئیس مرکز قرآن و عترت دفتر امور فرهنگی و دینی وزارت نیرو تصریح کرد: مرحله استانی چهاردهمین دوره مسابقات قرآن و عترت مجموعه وزارت نیرو امروز به صورت همزمان در سراسر کشور در بخش تفسیر برگزار خواهد شد.

قبادی اظهار کرد: حدود هفت هزار نفر در این مسابقات شرکت کرده‌اند که برگزیدگان این افراد به مرحله کشوری مسابقات قرآن وزارت نیرو که در آبان‌ماه سال جاری در تهران برگزار خواهد شد، راه پیدا می‌کنند.

یادآور می‌شود به نفرات اول مرحله استانی این رقابت‌ها مبلغ ۲۵ میلیون ریال، نفر دوم ۲۰ میلیون ریال و نفر سوم ۱۵ میلیون ریال هدیه نقدی و همچنین به نفر اول مسابقات مرحله کشوری مبلغ ۵۰ میلیون ریال، نفر دوم مبلغ ۳۰ میلیون ریال و نفر سوم ۲۰ میلیون ریال اعطا خواهد شد.

دریافت آمار تعداد شرکت‌کنندگان چهاردهمین دوره مسابقات قرآنی وزارت نیرو

انتهای پیام
captcha