آیین گرامیداشت روز خبرنگار در قزوین برگزار می‌شود
کد خبر: 4078354
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۶

آیین گرامیداشت روز خبرنگار در قزوین برگزار می‌شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان قزوین گفت: با حضور معاون امور مطبوعاتی وزیر ارشاد مراسم روز خبرنگار و آیین تجلیل از خبرنگاران در قزوین برگزار می‌شود.

فائزی مدیرکل ارشاد قزوین

به گزارش ایکنا از قزوین، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین، محمد حسین فائزی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان قزوین، گفت: مراسم گرامیداشت روز خبرنگار با حضور فرشاد مهدی‌پور، معاون امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌گردد.

وی افزود: با توجه به تقارن روز خبرنگار سال جاری با دهه نخست محرم و عاشورای حسینی این مراسم در روز چهارشنبه دوم شهریور ۱۴۰۱ ویژه همه خبرنگاران و اهالی رسانه استان برگزار خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین ادامه داد: این آیین گرامیداشت با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و همکاری اداره کل روابط عمومی استانداری قزوین برگزار خواهد شد؛ اطلاعات تکمیلی در خصوص ساعت و محل برگزاری مراسم نیز متعاقباً اعلام می‌شود.

وی همچنین علت تأخیر در برگزاری مراسم بزرگداشت روز خبرنگار را تعدد برنامه‌های عزاداری اباعبدالله (ع) تقارن با عاشورای حسینی و بهره‌مندی از حضور میهمانان برجسته در جهت برگزاری وزین این رویداد عنوان کرد.

انتهای پیام
captcha