نقش رسانه‌ها در ایجاد مشارکت‌های عمومی لازمه اساسی برای پیشرفت استان اردبیل است
کد خبر: 4077442
تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۱

نقش رسانه‌ها در ایجاد مشارکت‌های عمومی لازمه اساسی برای پیشرفت استان اردبیل است

استاندار اردبیل نقش بی بدیل رسانه‌ها در ایجاد مشارکت‌های عمومی مردم برای طی مسیر پیشرفت و توسعه استان را مهم ارزیابی کرد و گفت: رسانه ها هم در حوزه عمل و هم حوزه نظر می‌توانند موثر باشند و ما این نقش تاثیرگذار رسانه‌ها را ارج می‌نهیم.

حامد عاملی استاندار اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، سیدحامد عاملی، استاندار اردبیل، ۱۹ مردادماه، با حضور در جهاد دانشگاهی استان اردبیل و دیدار با خبرنگاران خبرگزاریهای این نهاد انقلابی اظهار کرد: رسالت خبرنگاران در انعکاس مشکلات جامعه مهم و ضروری بوده و خبرگزاریهای جهاد دانشگاهی با انتشار اخبار و رویدادهای استان اردبیل رسالت خبری خود را به نحو مطلوب انجام می‌دهد.

وی با بیان اینکه جهاد دانشگاهی استان اردبیل با خبرگزاری‌های دانشجویان ایران(ایسنا)، بین المللی قرآن(ایکنا) و علم و فرهنگ(سیناپرس) حضور فعالی در عرصه اطلاع رسانی دارد، خاطر نشان کرد: تعامل استانداری با رسانه‌های استان اردبیل بر مدار صداقت و رفاقت بوده و این صداقت از سوی رسانه‌ها محرز و مبین است.

استاندار اردبیل پاسخگویی به سوالات خبرنگاران را به منزله پاسخگوئی به مطالبه مردم اعلام و اضافه کرد: خبرنگاران پل ارتباطی بین مردم و مسئولان هستند و به صورت شفاف نیازمندی‌های جامعه را منعکس می‌کنند و مسئولان هم باید به صورت شفاف  پاسخ آن را بدهند.

عاملی با تقدیر از زحمات خبرنگاران  خبرگزاری‌های جهاددانشگاهی در انعکاس اخبار خوب، مفید و امیدبخش ادامه داد: برای ادامه مسیر رشد و توسعه استان به همکاری خبرنگاران نیازمندیم و هیچ هدفی جز توسعه استان نداریم.

وی بیان کرد: توسعه با مشارکت و مطالبه مردم و همت مسئولان قابل تحقق است و در این زمینه تنها مجموعه‌ای که می‌تواند این ارتباط و هماهنگی را  ایجاد کند رسانه‌ها هستند.

وی نقش بی بدیل رسانه‌ها در ایجاد مشارکت‌های عمومی مردم برای طی مسیر پیشرفت و توسعه استان را مهم ارزیابی کرد و گفت: رسانه ها هم در حوزه عمل و هم حوزه نظر می‌توانند موثر باشند و ما این نقش تاثیرگذار رسانه‌ها را ارج می‌نهیم.

انتهای پیام
captcha