خبرنگاران سمبل تعهد و مطالبه‌گری هستند
کد خبر: 4077217
تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۶

خبرنگاران سمبل تعهد و مطالبه‌گری هستند

سعید مقیسه، رئیس سازمان تنظیم مقررات رسانه های صوت و تصویر فراگیر (ساترا) به مناسبت فرارسیدن روز خبرنگار پیام تبریکی ارسال کرد.

به گزارش ایکنا، سعید مقیسه، رئیس سازمان تنظیم مقررات رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر (ساترا) به مناسبت فرارسیدن روز خبرنگار پیامی تبریک فرستاد. متن پیام به شرح زیر است.

«صفحات تقویم ورق خوردند و به هفدهمین روز از مرداد ماه سال یک‌هزار و چهارصد و یک شمسی رسیدند. روزی که عاشورای حسینی و شهادت مظلومانه حضرت اباعبدالله‌ الحسین(ع) و یاران باوفای‌ ایشان با شهادت شهید عرصه خبر محمود صارمی مقارن شده است.

بدون شک نقش خبرنگاران و فعالان عرصه رسانه در هدایت و روشنگری افکار عمومی و تحقق تمدن نوین اسلامی غیرقابل‌انکار است. خصوصاً در شرایط جنگ نرمی که همه دلسوزان جامعه به آن اذعان دارند، نقش ایشان در اقتدا به بانوی تبلیغ و تبیین، حضرت زینب(س)، برای جهاد تبیین از طریق ارائه اطلاعات صحیح و دقیق، تحلیل شرایط روز جامعه و تقویت نهضت مطالبه‌گری عمومی برای تحقق فضای مجازی سالم، مفید و ایمن بیش‌از‌گذشته اهمیت یافته است.

خبرنگاران در جامعه اسلامی، به راستی سمبل تعهد، وظیفه‌شناسی، دلسوزی، آگاهی‌بخشی و مطالبه‌گری هستند که حتی جانشان را برای روشنی‌بخشی و عینیت بخشیدن به رسالت مهم خود در طبق اخلاص گذاشته‌اند. بر خود لازم می‌دانم در روز خبرنگار، یاد و خاطره همه شهدای خبرنگار را گرامی داشته و برای همه تلاش‌گران عرصه رسانه و آگاهی بخشی از پروردگار منان توفیق روزافزون ایشان را مسئلت می‌کنم.»

انتهای پیام
captcha