حمایت از فلسطین تا نابودی رژیم صهیونیستی ادامه دارد
کد خبر: 4077163
تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۲
سردار فدوی در تجمع ضد صهیونیستی مردم تهران:

حمایت از فلسطین تا نابودی رژیم صهیونیستی ادامه دارد

جانشین فرمانده کل سپاه در تجمع ضد صهیونیستی مردم تهران فلسطین را مسئله اول اسلام و انقلاب دانست و گفت: این مسئله تا نابودی اسرائیل ادامه خواهد داشت. امروز کرانه باختری مانند غزه به پا خواسته است، ان‌شاء‌الله این به پا خواستن‌ها کامل شود تا بخشی از کرامت انقلاب اسلامی را به رخ صهیونیست‌ها بکشد و بتوانیم سقوط و محو شدن آن‌ها را ببینیم.

به گزارش ایکنا، تجمع ضد صهیونیستی مردم تهران در محکومیت حملات رژیم اشغالگر قدس به مردم فلسطین، عصر امروز ۱۸ مردادماه در تهران برگزار شد.

این مراسم با تلاوت آیاتی از قرآن کریم و همخوانی سرود ملی توسط مردم در میدان فلسطین آغاز شد؛ اجرای گروه شمیم یاس با محوریت پاسداشت فلسطین بخش دیگری از این مراسم بود.

در ادامه خالد قدومی، نماینده جنبش حماس در تهران، سخنانی در این تجمع، ایران را حامی و پشتیبان مردم مظلوم فلسطین دانست و گفت: رهبر انقلاب اسلامی تأکید کردند که ما معتقد هستیم قدس و فلسطین از چنگال صهیونیست‌ها آزاد خواهد شد و در مسجدالاقصی نماز صبر و شکر خواهند خواند.

قدومی با بیان اینکه ایشان فرمودند حماس در قلب حرکت فلسطین و فلسطین در قلب حرکت دنیای اسلام قرار گرفته است، به حملات اخیر رژیم صهیونیستی اشاره کرد و افزود: مسئولیت این تجاوز، متوجه رژیم صهیونیستی است زیرا این رژیم با ترور فرمانده مقاومت، جنگ را آغاز کرد.

وی با بیان اینکه صهیونیست‌ها با هدف قراردادن غیر نظامیان فلسطینی و به شهادت رساندن ۴۵ شهید مستحق کیفر در دادگاه‌های بین‌المللی و حقوق بشری است، تأکید کرد: خون فلسطینی یکی است و این ملت هرگز تجزیه نخواهد شد.

نماینده جنبش حماس در تهران با تأکید بر اینکه نبرد ما با دشمن صهیونیستی ادامه دارد، هدف راهبردی این نبرد را زوال و نابودی رژیم اشغالگر و توقف جنایت آن‌ها علیه ملت فلسطین عنوان کرد و گفت: فلسطینی‌ها در کمتر از ۲۴ ساعت گذشته، در ۲۰ نقطه مستقیماً با رژیم صهیونیستی درگیر شدند که این امر، به معنای یک جنگ تمام‌عیار با مجاهدت فلسطینی‌ها و توان نیروهای مقاومت است.

وی با بیان اینکه امروز مقاومت خواب را از چشمان رژیم صهیونیستی ربوده است، گفت: صهیونیست‌ها هرگز قادر نخواهند بود عزم و اراده فلسطینی‌ها را تضعیف کنند و هیبت آن‌ها را بشکنند؛ آن‌ها در نهایت از فلسطین ،بیرون رانده می‌شوند.

همچنین سردار دریادار علی فدوی، جانشین فرمانده کل سپاه نیز در این تجمع بیان کرد: در سه روز اخیر، رژیم صهیونیستی با اقدام احمقانه‌ای که انجام داد، شکست دوباره را تجربه کرد. آن‌ها نتوانستند در برابر جهاد اسلامی تاب بیاورند، شکست خوردند و شروط جهاد را قبول کردند.

سردار فدوی با بیان اینکه امروز توان جبهه حق در مرکز انقلاب اسلامی یعنی ایران، بر همه دلدادگان انقلاب اسلامی ثابت شده است، گفت: در فلسطین، لبنان، یمن و سوریه علیه جبهه باطل راه باز شده است که این امری دائمی است.

وی خطاب به سران کشورهای اسلامی، اظهار کرد: سران کشورهایی که عنوان اسلامی دارید، چون شکم‌هایتان از حرام پر شده و پشتیبان جبهه باطل هستید، به خود بیایید که سرنوشت شما به سلطان شیاطین پیوند خورده و نابود خواهید شد.

جانشین فرمانده سپاه، حرکت رو به جلو جبهه حق را ادامه‌دار عنوان کرد و افزود: رسانه‌های دنیا باید هوشیار باشند تا شک را رواج ندهند. گرچه آن‌ها نمی‌توانند پیروز شوند اما ما باید تکلیف روشنگری خود را انجام دهیم.

وی با بیان اینکه وقتی شهید سلیمانی به شهادت رسید، بسیار توانمندتر از زمانی بود که به شهادت نرسیده بود، ادامه داد: شهدا بسیار قدرتمند هستند. شهدای چند روز اخیر فلسطین غوغا خواهند کرد. این رویه همه دلدادگان حق است.

سردار فدوی، در پایان فلسطین را مسئله اول اسلام و انقلاب دانست و گفت: این مسئله تا نابودی اسرائیل ادامه خواهد داشت. همان طور که ما دیدیم کرانه باختری مانند غزه به پا خواسته است، ان‌شاء‌الله این به پا خواستن‌ها کامل شود تا بخشی از کرامت انقلاب اسلامی را به رخ صهیونیست‌ها بکشد و بتوانیم سقوط و محو شدن آن‌ها را ببینیم.

انتهای پیام
captcha