پیام نماینده ولی‌فقیه استان مرکزی به مناسب روز خبرنگار
کد خبر: 4076899
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۳

پیام نماینده ولی‌فقیه استان مرکزی به مناسب روز خبرنگار

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک با صدور پیامی به مناسبت ۱۷ مرداد سالروز شهادت شهید محمود صارمی و روز خبرنگار را به فعالان این حوزه تبریک گفت.

پیام آیت الله دری نجف آبادی به مناسبت روز خبرنگار

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، آیت‌الله قربانعلی دری‌نجف‌آبادی، نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی، در پیامی 17 مرداد، روز خبرنگار را گرامی‌داشت. متن پیام بدین شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

۱۷ مرداد ماه روز خبرنگار یادآور زحمات و تلاش‌های انسان‌های شریفی است که در کسوت خبرنگاری، رسالت خطیر اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشی را بر عهده داشته و به مدد قلم‌های پاک و صادق و توانای خود، موجبات روشنگری و تعالی، پیشرفت و بالندگی جامعه را فراهم می‌آورند.

بی‌‏تردید خبرنگاران را باید روشنگران عرصه اجتماعی، حافظان شفافیت، درستی و مخالفان تاریکی و خمودگی در جامعه دانست که سلاح آنان سلامت نفس و قلمشان است که در راه جستجوی حقیقت با صدق گفتار و عمل با سختی‏‌های پیشرو مقابله می‌‏کنند تا آگاهی و درستی را به افکارعمومی اهدا کنند.

امسال، روز خبرنگار با عاشورای حسینی(ع)، این عظیم‌ترین و توحیدی ترین نهضت روشنگری عالم تلاقی کرده و بیشتر از سال‌های گذشته، شور و شعور شهدای خبرنگار که در میادین مختلف، به عشق حرفه مقدسشان و خدمت به اسلام، انقلاب و میهن شجاعانه جهاد کردند و پرکشیدند، تداعی می‌شود.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره تمامی شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، مدافعان حرم، مدافعان سلامت و شهدای خبرنگار به خصوص شهید محمود صارمی، هفدهم مرداد ماه روز خبرنگار را به تمامی خبرنگاران ارجمند و فرهیخته که با تراوش اندیشه و جاری سازی آن با نقش قلم تنویر افکار عمومی و تقارن اطلاعاتی جامعه را رقم می‌زنند تبریک عرض نموده و سلامتی و موفقیت فعالان حوزه رسانه را از خداوند منان مسئلت می‌نمایم».

انتهای پیام
captcha