مهم‌ترین انتظار از اصحاب رسانه تحقق جهاد تبیین است
کد خبر: 4076662
تاریخ انتشار : ۱۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۹

مهم‌ترین انتظار از اصحاب رسانه تحقق جهاد تبیین است

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی با اشاره به اینکه خبرنگاران پیام‌آوران انقلاب اسلامی هستند، اضافه کرد: مهم‌ترین انتظار امروز از اصحاب رسانه جهاد تبیین است و مقام معظم رهبری از اقشار مختلف جامعه این مطالبه را دارند و اصحاب رسانه و خبرنگاران نقش ویژه‌ای در این راستا ایفا می‌کنند.

سردار محسن کریمی، فرمانده ساه استان مرکزی

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، به نقل از روابط عمومی سپاه روح‌الله استان مرکزی، سردار محسن کریمی، فرمانده سپاه استان، امروز، 16 مرداد، در نشست هماهنگی برنامه استانی گرامیداشت روز خبرنگار اظهار کرد: با توجه به توطئه‌های دشمنان در جنگ شناختی امروز نیازمند رزمندگانی از جنس دفاع مقدس برای خنثی کردن برنامه‌های شوم دشمنان هستیم و اصحاب رسانه و هنر به عنوان طلایه داران عرصه آگاهی بخشی و تنویر افکار عمومی، نقش مهمی در این راستا دارند.

وی مهمترین انتظار امروز از اصحاب رسانه را جهاد تبیین خواند و افزود: جهاد تبیین از مطالبات مهم مقام معظم رهبری از اقشار مختلف جامعه است که اصحاب رسانه و خبرنگاران نقش ویژه‌ای در این راستا دارند.

سردار کریمی خبرنگاران را پیام‌آوران انقلاب اسلامی خواند و گفت: اصحاب رسانه در جنگ روایت‌ها به عنوان نقطه کانونی نبرد جبهه حق با استکبار جهانی نقش‌آفرینی می‌کنند و امروز تروریسم رسانه‌ای که با تحریف و وارونه نشان دادن حقایق به دنبال گروگان‌گیری ذهن‌ها است از جلوه‌های جاهلیت مدرن است و باید نسبت به توطئه‌های این جاهلیت مدرن هوشیار بود.

وی با اشاره به اهمیت وحدت و هم‌افزایی در فعالیت‌های فرهنگی بیان کرد: خوشبختانه با روی کار آمدن دولت مردمی و انقلابی سیزدهم شاهد احیای امید در بین مردم هستیم و آن چیزی که بیشتر امروز باید مورد توجه قرار گیرد هم‌افزایی، وحدت و انسجام در همه بخش‌ها است که باید مورد توجه قرار گیرد؛ چراکه دشمن به دنبال ایجاد اختلاف است و انقلاب اسلامی برای پیشرفت و فتح قله‌های بلند نیازمند وحدت و انسجام است.

فرمانده سپاه روح‌الله استان تأکید کرد: وحدت و انسجام در فعالیت‌های فرهنگی یک ضرورت مهم است و می‌تواند اثرگذاری برنامه‌ها را بیشتر کند و کنگره شهدای استان مرکزی یک تجربه موفق از هم‌افزایی و مشارکت همه جانبه است و به برکت مشارکت همه‌جانبه مردم و مسئولان امروز کنگره شهدا به یک جریان فرهنگی عظیم مردمی تبدیل شده و مهم‌ترین برکات این جریان کاهش آسیب‌های اجتماعی است.

وی بیان کرد: افتخار این را داریم که در استان امام خمینی(ره) و دیارآفتاب هستیم و به نوعی مقام معظم رهبری متعلق به این استان هستند و باید از نعمت بزرگ امامین انقلاب به خوبی بهره ببریم و لازمه آن جهاد تبیین در بخش‌های مختلف از جمله تبیین سیره ارزشمند امامین انقلاب است.

فرمانده سپاه استان با تاکید بر اینکه محتوا و جهاد تبیین مهم‌ترین رویکرد مراسم گرامیداشت روز خبرنگار در استان مرکزی باشد، گفت: مراسم گرامیداشت روز خبرنگار آغازی برای انجام اقدامات بزرگ و سلسله‌ای برای جهاد تبیین است.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان متولی اصلی فرهنگ و هنر است، برای روز خبرنگار نیز باید این مجموعه به عنوان محور قرار گیرد و اگر می‌خواهیم کار اثرگذار فرهنگی انجام دهیم باید از هرگونه کار جزیره‌ای پرهیز کنیم.

انتهای پیام
captcha