هدف خبرنگار رسیدن به شهرت نیست
کد خبر: 4076254
تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۳

هدف خبرنگار رسیدن به شهرت نیست

رئیس دانشگاه مازندران در پیامی به مناسبت فرا رسیدن روز خبرنگار به خبرنگاران و اصحاب رسانه‌های گروهی آورد: هدف یک خبرنگار، رسیدن به شهرت نیست، بلکه به دنبال حقیقت است.

به گزارش ایکنا از مازندران، در آستانه فرا رسیدن روز خبرنگار، حشمت‌اله علی‌نژاد، رئیس دانشگاه مازندران، با صدور پیامی، ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره خبرنگار شهید محمود صارمی، فرارسیدن ۱۷ مرداد، روز خبرنگار را به اصحاب رسانه و خبرنگاران به خصوص خبرنگاران فعال حوزه آموزش عالی تبریک گفت.

در متن این پیام آمده است:

«بسم الله الرحمن الرحیم
ن وَالْقَلَمِ وَ مَا يَسْطُرُونَ نون و سوگند به قلم و آن‌چه مى‌نويسند

سلام و رحمت خدا بر همه خبرنگاران شهیدی که قلم را همانند سلاح و رسانه را بسان سنگر دفاع از استقلال و حریت و مقابله با ظالمان و حاکمان به‌دور از انسانیت دانسته و در این راه پرافتخار به دیدار معبود رسیدند. هدف یک خبرنگار، رسیدن به شهرت نیست، بلکه به دنبال حقیقت است و با همت و پی‌گیری خود، مردم کشور را از اتفاقات و حوادث روز باخبر کرده و مسئولان را وادار به پاسخ‌گویی می‌کند.

روز خبرنگار، فرصتی ارزشمند در راستای نکوداشت مقام شامخ تمام انسان‌های فرهیخته‌ای است که در راه بصیرت و روشنگری جامعه، جان گران‌بهای خویش را تقدیم کردند و به راستی آنان نماد امانت‌داری، مسئولیت‌پذیری، تعهد و وظیفه‌اند.

اینجانب، ضمن ادای احترام به مقام شامخ تمامی شهدای راستین، به‌ویژه شهدای قلم و رسانه، ۱۷ مرداد روز بزرگ‌داشت مقام خبرنگار و اصحاب رسانه را به شما مجاهدان میدان رسانه تبریک گفته، از خداوند منان، توفیق روزافزون شما تلاشگران را در راستای روشنگری جامعه آرزومندم».

انتهای پیام
captcha